Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πολύ ακριβές οι μεγάλες μπαταρίες για το μέσο νοικοκυριό της ΕΕ

«Οι υψηλότεροι στόχοι μείωσης του CO2 για την αυτοκινητοβιομηχανία πρέπει να συμβαδίζουν με εξίσου φιλόδοξες δεσμεύσεις υποδομής από τις εθνικές κυβερνήσεις» σημειώνει σε παρέμβαση του ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ACEA (ευρωπαίοι κατασκευαστές) Oliver Zipse.

Για τον Oliver Zipse «ένα εκτεταμένο δίκτυο φόρτισης σε κάθε χώρα θα επιτρέψει στους κατασκευαστές να διατηρούν τα μεγέθη της μπαταρίας σε μέτρια ισχύ, μειώνοντας έτσι το κόστος των οχημάτων». Αυτό είναι ζωτικής σημασίας για να καταστεί η ηλεκτρονική κινητικότητα προσιτή, υποστηρίζει, καθώς θα επιτρέψει την ηλεκτροκίνηση φιλικών προς τον προϋπολογισμό αυτοκινήτων στο εύρος τιμών των 15.000 έως 30.000 ευρώ.

Κάτι που γίνεται ακόμα πιο επιτακτικό αν λάβει κανείς υπόψη του πως το τυπικό νοικοκυριό της ΕΕ δεν διαθέτει τον προϋπολογισμό για μεγάλες και ακριβές μπαταρίες. Χωρίς επιλογές χρέωσης, η κινητικότητα για αυτούς τους πελάτες θα είναι ουσιαστικά περιορισμένη, αναφέρει σε μήνυμα του ο πρόεδρος της ACEA

Η Zipse τονίζει ότι η αυτοκινητοβιομηχανία έχει δεσμευτεί πλήρως για τη φιλόδοξη Πράσινη Συμφωνία της ΕΕ, αλλά οι στόχοι πρέπει να είναι αμοιβαία δεσμευτικοί. Υπό το φως της επικείμενης αναθεώρησης των προτύπων CO2 για αυτοκίνητα και φορτηγά, αυτό σημαίνει ότι οι υψηλότεροι στόχοι μείωσης για τη βιομηχανία πρέπει να συμβαδίζουν με τις εξίσου φιλόδοξες δεσμεύσεις υποδομής από τις εθνικές κυβερνήσεις.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo