Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πιθανός περιορισμός ισχύος στα PHEV που δεν φορτίζονται

Η Ευρωπαϊκή Ένωση εξετάζει νέο πλαίσιο για τα plug-in υβριδικά (PHEV) με στόχο να διασφαλίσει ότι η τεχνολογία χρησιμοποιείται όπως σχεδιάστηκε. Αντί να λειτουργούν κυρίως με ηλεκτρική ενέργεια, πολλά PHEV κινούνται ως συμβατικά υβριδικά, καθώς αρκετοί οδηγοί δεν τα φορτίζουν τακτικά.

Με βάση στοιχεία από χρήση χιλιάδων οχημάτων, η πρακτική αυτή αυξάνει την κατανάλωση και τις εκπομπές, καθώς τα PHEV μεταφέρουν επιπλέον βάρος λόγω μεγαλύτερης μπαταρίας.

Ως αποτέλεσμα, προτείνεται μηχανισμός που θα περιορίζει την ισχύ του συστήματος μετά από ορισμένα χιλιόμετρα χωρίς φόρτιση, ώστε οι οδηγοί να ενθαρρύνονται να τα συνδέουν στο δίκτυο.

Η πρόταση έχει τεθεί υπό αξιολόγηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και προέρχεται κυρίως από γερμανικούς κατασκευαστές, οι οποίοι επιθυμούν να προστατεύσουν την αξιοπιστία της τεχνολογίας ενόψει αυστηρότερων κανονισμών και νέων δοκιμών πραγματικών συνθηκών.

Παρά τις επικρίσεις, τα PHEV εξακολουθούν να θεωρούνται χρήσιμη τεχνολογία μετάβασης. Όταν φορτίζονται συστηματικά, μπορούν να κινούνται καθημερινά ηλεκτρικά και να προσφέρουν χαμηλή κατανάλωση, διατηρώντας παράλληλα την αυτονομία των θερμικών οχημάτων σε μεγάλα ταξίδια.

Αντίθετα, όταν χρησιμοποιούνται χωρίς φόρτιση, λειτουργούν λιγότερο αποδοτικά από ένα τυπικό υβριδικό, γεγονός που προκαλεί ανησυχίες για κατάχρηση κινήτρων.

Η ΕΕ εξετάζει πλέον αυστηρότερες διαδικασίες έγκρισης και παρακολούθησης συμπεριφοράς χρήσης, ώστε τα PHEV να συνεχίσουν να αποτελούν αποτελεσματική λύση, υπό την προϋπόθεση σωστής φόρτισης και υποδομών.

Νέος ΚΟΚ: Τι αλλάζει από σήμερα 13 Σεπτεμβρίου – Ποια είναι τα νέα πρόστιμα

Featured

Citroen: Το νέο C3 απέκτησε και έκδοση βαν

Citroen

Πρεμιέρα ZEEKR στην Ελλάδα με 001, X και 7X – Πόσο κοστίζουν

Featured

Το χακάρισμα που «γονάτισε» τη Jaguar Land Rover

Featured