Η barchetta Pininfarina Sergio που παρουσιάστηκε στη Γενεύη από την Pininfarina είναι ένας φόρος τιμής στον Sergio Pininfarina, ιδρυτή της εταιρεία, που απεβίωσε πρόσφατα.
Παράλληλα βασίζεται στη Ferrari 458 Spider, ενώ πίσω από τις πλάτες των επιβατών λειτουργεί ο V8 των 4.500 κυβικών με τους 570 ίππους. Oοποίος συνδυάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις που αφενός στέλνειν τη ροπή στους πίσω τροχούς και αφετέρου εξασφαλίζει πολύ καλές επιδόσεις. Ειδικά από τη στιγμή που η barchetta ζυγίζει μόλις 1.280 κιλά -150 λιγότερα από την 458 Spider– κι έτσι το 0-100 έρχεται σε μόλις 3,4 δεύτερα, ενώ η τελική φτάνει τα 320.
Αν στο σημείο αυτό αναρωτιέστε πως αντέχουν οι επιβάτες τον αέρα σε αυτές τις ταχύτητες από τη στιγμή που δεν υπάρχει παρμπρίζ θα πρέπει να σημειώσετε πως είναι υποχρεωμένοι να φορούν κράνη, τα οποία μπορούν να τα εναποθέτουν σε ειδικές θήκες στις πόρτες. Το αξιοσημείωτο εδώ είναι όπως μπορεί να μην υπάρχει εμπρός παρμπρίζ υπάρχει όμως πίσω! Το οποίο λειτουργεί σαν αεροδυναμικός θραύστης σε συνδυασμό με την εισαγωγή στο καπό, που στο τελείωμά της λειτουργεί σαν “σκαλοπάτι” ανασηκώνοντας την ροή του αέρα.
H Pininfarina Sergio πάντως μπορεί να μην είναι μόνο ένα απλό πρωτότυπο. Άλλωστε όπως δήλωσε ένας υψηλά ιστάμενος της Pininfarina«η εταιρεία συνηθίζει να σχεδιάζει μοναδικά αυτοκίνητα για ειδικούς πελάτες, οπότε δεν μιλάμε μόνο για showcars». Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι κάποιος έχει ήδη κόψει την ανάλογη επιταγή…
{gallery}photos/34/NEWS/PININFARINA-SERGIO{/gallery}
