Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πιέσεις για χαλάρωση των κανονισμών για τους ρύπους

Η Γερμανία, η Ιταλία και η Τσεχική Δημοκρατία πιέζουν την Ευρωπαϊκή Ένωση να απαλλάξει από τα πρόστιμα τις αυτοκινητοβιομηχανίες που δεν πληρούν τους αυστηρούς στόχους για τις εκπομπές CO2 από το 2025.

Στη σύνοδο κορυφής που έγινε πρόσφατα, ο Γερμανός καγκελάριος Όλαφ Σολτς υποστήριξε ότι οι κυρώσεις θα μπορούσαν να εμποδίσουν την ικανότητα της βιομηχανίας να επενδύσει σε ηλεκτρικά οχήματα, τονίζοντας ότι οι καταναλωτές δεν μπορούν να εξαναγκαστούν να αγοράσουν EV παρά την αυξημένη διαθεσιμότητα.

Ο Σολτς εξέφρασε την ικανοποίησή του για το σχέδιο της προέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα Φον Νντερ Λάινεν  να ξεκινήσει έναν «Στρατηγικό διάλογο για το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας», με στόχο την ενίσχυση του ευρωπαϊκού κλάδου αυτοκινήτου.

Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν κυρώσεις ύψους περίπου 15 δισεκατομμυρίων ευρώ σε περίπτωση που δεν επιτευχθούν οι στόχοι για τις εκπομπές ρύπων, με τη Volkswagen να συγκαταλέγεται μεταξύ των πλέον επηρεαζόμενων.

Παλεύοντας με την αδύναμη ζήτηση EV, τον ανταγωνισμό από τους Κινέζους κατασκευαστές και το διαφαινόμενο κλείσιμο εργοστασίων, ο κλάδος προειδοποιεί για σημαντικές απώλειες θέσεων εργασίας εάν επιβληθούν πρόστιμα.

Η Γαλλία προσχώρησε στην έκκληση για επιείκεια, προτείνοντας εναλλακτικές λύσεις για την αποφυγή των κυρώσεων χωρίς να αποδυναμωθούν οι στόχοι για τις εκπομπές ρύπων.

Η Αυστρία, η Βουλγαρία, η Ρουμανία και η Σλοβακία υποστηρίζουν επίσης την επανεκτίμηση των πολιτικών, ενώ η Σουηδία παραμένει βασικός υποστηρικτής της διατήρησης των προστίμων.

Ο διάλογος και οι αποφάσεις στην επόμενη σύνοδο κορυφής της ΕΕ τον Μάρτιο θα καθορίσουν πώς η Ευρώπη θα ισορροπήσει τους φιλόδοξους στόχους για το κλίμα με τις οικονομικές πραγματικότητες που αντιμετωπίζει η αυτοκινητοβιομηχανία της.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo