Σύνδεση

Peugeot

PEUGEOT 308 R ΜΕ 270 ΙΠΠΟΥΣ

Το 308 θα είναι η κορυφαία έκδοση του καινούργιου μικρο-μεσαίου Peugeot, θα παρουσιαστεί ως πρωτότυπο που ελάχιστα θα διαφέρει από το μοντέλο παραγωγής στη Φρανκφούρτη και θα έχει κινητήρα 1.600 κυβικών, 270 ίππων και 330 Nm. Ότι αποδίδει δηλαδή και στο RCZ R, ενώ αυτό που το κάνει πραγματικά να ξεχωρίζει –ως πρωτότυπο τουλάχιστον- θα είναι η πράγματι ασυνήθιστη διχρωμία του αμαξώματός του. Και λέμε ασυνήθιστη γιατί το εμπρός του τμήμα θα είναι κόκκινο και το (μικρότερο σε έκταση) πίσω μαύρο.

Από κει και πέρα το πρωτότυπο 308 ξεχωρίζει με το πιο φαρδύ εμπρός μετατρόχιό του (κατά 30 χιλιοστά), τα τονισμένα αεροδυναμικά του βοηθήματα, τις φούστες στα μαρσπιέ και τους πιο επιθετικούς προφυλακτήρες μαζί με τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Παράλληλα η σπορτίφ εικόνα του ενισχύεται και από την ανάρτησή του, που σε σχέση με τα πιο απλά 308 είναι 26 χιλιοστά πιο χαμηλή, ενώ οι 19άρες ζάντες συνδυάζονται με λάστιχα της διάστασης 235/35. Η αποτελεσματική επιβράδυνση του 308 Rεξασφαλίζεται από τετραπίστονες δαγκάνες και δίσκους της Alcon, διαμέτρου 380 χιλιοστών μπροστά και 330 πίσω, ενώ η Peugeot μπορεί να μην αποκαλύπτει τις επιδόσεις του 308 R αλλά από την άλλη δίνει έμφαση στην ειδική ισχύ του των 170 ίππων στο λίτρο, στη μέση κατανάλωση των 6,3 λίτρων και στα μόλις 145 γραμμάρια CO2.

Γιάννης Σκουφής   

{gallery}photos/39/NEWS/PEUGEOT-308R{/gallery}


Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Γιατί η Mercedes κάνει στροφή 180 μοιρών;

Mercedes-Benz

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio παίρνουν παράταση ζωής  

Alfa Romeo

Το Honda Prelude επιστρέφει μετά από ¼ του αιώνα στην Ευρώπη

Featured

Audi TT RS4, το θηρίο που δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή

Audi