Πρεμιέρα το Σεπτέμβριο στη Φρανκφούρτη για την πιο γρήγορη έκδοση του επιτυχημένου Peugeot 308, τη GTΙ, που θα είναι διαθέσιμη σε δύο εκδοχές, με 250 και 270 άλογα, πάντα από τον 1.600 turbo της μάρκας.
Φυσικά το μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η top εκδοχή -η διαφορά τιμής της από αυτή των 250 ίππων δεν θα είναι μεγάλη, με αποτέλεσμα η τελευταία πιθανότατα να μην έρθει ποτέ στην Ελλάδα- που εκτός από 270 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. αποδίδει και 330 Nm ήδη από τις 2.000 σ.α.λ. Οι οποίοι καταλήγουν στους εμπρός τροχούς και μέσω ενός μπλοκέ διαφορικού Torsen (37% μπλοκέ στην επιτάχυνση, 30% στην επιβράδυνση). Φυσικά, ως είθισται σε αυτές τις περιπτώσεις, αναβαθμισμένα θα είναι τόσο τα φρένα όσο και η ανάρτηση, ενώ θα υπάρχουν και κάποιες διακριτικές επεμβάσεις στο αμάξωμα που θα το διαφοροποιούν από τις πιο ταπεινές εκδόσεις. Πιο έντονη θα είναι η διαφοροποίησή του με το δίχρωμο, κόκκινο- μαύρο, αμάξωμα με το οποίο είχε παρουσιαστεί και ως πρωτότυπο.
Ανάλογη θα είναι η λογική και στο εσωτερικό, με καθίσματα τύπου μπάκετ με επενδύσεις από αλκαντάρα και λεπτομέρειες που θα τονίζουν το σπορ προσανατολισμό. Ο οποίος βέβαια υποστηρίζεται και από τις επιδόσεις: 0-100 σε 6,0 δεύτερα, τελική ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250. Κατά τα άλλα μέση κατανάλωση 6,0 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα και εκπομπές CO2 139 γραμμαρίων.
Γιάννης Σκουφής
