Σύνδεση

Featured

ΝΕΟ PEUGEOT 308 GTI ΜΕ 270 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ 0-100 ΣΕ 6,0 ΣΤO GOODWOOD KΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΗ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗ

Πρεμιέρα το Σεπτέμβριο στη Φρανκφούρτη για την πιο γρήγορη έκδοση του επιτυχημένου Peugeot 308, τη GTΙ, που θα είναι διαθέσιμη σε δύο εκδοχές, με 250 και 270 άλογα, πάντα από τον 1.600 turbo της μάρκας.

Φυσικά το μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η top εκδοχή -η διαφορά τιμής της από αυτή των 250 ίππων δεν θα είναι μεγάλη, με αποτέλεσμα η τελευταία πιθανότατα να μην έρθει ποτέ στην Ελλάδα- που εκτός από 270 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. αποδίδει και 330 Nm ήδη από τις 2.000 σ.α.λ. Οι οποίοι καταλήγουν στους εμπρός τροχούς και μέσω ενός μπλοκέ διαφορικού Torsen (37% μπλοκέ στην επιτάχυνση, 30% στην επιβράδυνση). Φυσικά, ως είθισται σε αυτές τις περιπτώσεις, αναβαθμισμένα θα είναι τόσο τα φρένα όσο και η ανάρτηση, ενώ θα υπάρχουν και κάποιες διακριτικές επεμβάσεις στο αμάξωμα που θα το διαφοροποιούν από τις πιο ταπεινές εκδόσεις. Πιο έντονη θα είναι η διαφοροποίησή του με το δίχρωμο, κόκκινο- μαύρο, αμάξωμα με το οποίο είχε παρουσιαστεί και ως πρωτότυπο.

Peugeot-308-GTI-1

Ανάλογη θα είναι η λογική και στο εσωτερικό, με καθίσματα τύπου μπάκετ με επενδύσεις από αλκαντάρα και λεπτομέρειες που θα τονίζουν το σπορ προσανατολισμό. Ο οποίος βέβαια υποστηρίζεται και από τις επιδόσεις: 0-100 σε 6,0 δεύτερα, τελική ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250. Κατά τα άλλα μέση κατανάλωση 6,0 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα και εκπομπές CO2 139 γραμμαρίων.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo