Ώρα ανανέωσης λοιπόν για το Opel Astra, που συμπλήρωσε τέσσερα χρόνια παρουσίας και πλέον ανανεώνεται και αναβαθμίζεται χωρίς να αλλάξει όμως εικόνα. Παρόλα αυτά η αεροδυναμική του έχει βελτιωθεί αισθητά -ο συντελεστής οπισθέλκουσας έχει μειωθεί στο 0,26 για το hatchback και στο 0,25 για το Sports Tourer (στέισον)- με θετικές συνέπειες τόσο για το πολιτισμένο του χαρακτήρα όσο και την οικονομία καυσίμου και κατά συνέπεια και τις εκπομπές ρύπων.
Συνολικά η γερμανική εταιρεία του ομίλου PSA αν αναφέρει πως οι εκπομπές CO2 εμφανίζονται μειωμένες έως και κατά 19% σε σχέση με τα μοντέλα που γνωρίζουμε μέχρι τώρα και αυτό αποδίδεται σε μεγάλο βαθμό και στη νέα γκάμα των κινητήρων.
Πλέον το Astra είναι διαθέσιμο με τον τρικύλινδρο turbo των 1.200 κυβικών του γαλλικού ομίλου, ο οποίος αποδίδει 110, 130 και 145 ίππους και σε όλες του τις εκδοχές συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Τρικύλινδρο είναι και το σύνολο των 1.400 κυβικών, που αποδίδει επίσης 145 ίππους και συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο τύπου CVT με 7 προκαθορισμένες σχέσεις.
Οι diesel δεν λείπουν φυσικά από τη γκάμα. Έτσι υπάρχουν και εδώ δύο εκδόσεις του τρικύλινδρου συνόλου των 1.500 κυβικών με 105 και 122 ίππους και με την πιο ισχυρή να είναι διαθέσιμη με το νέο αυτόματο κιβώτιο των 9 σχέσεων.
Στο εσωτερικό υπάρχει αναβάθμιση των συστημάτων υποβοήθησης και infotainment -η οθόνη αφής του έχει διαγώνιο στην κορυφαία της εκδοχή 8,0 ιντσών καθώς και φωνητικό έλεγχο- ενώ ο πίνακας οργάνων έχει ψηφιακό ταχύμετρο. Άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία εξοπλισμού είναι η δυνατότητα ασύρματης φόρτισης smartphones και το ηχοσύστημα της Bose.
[ngg src=”galleries” ids=”4767″ display=”basic_thumbnail”]
