Όπως ανακοίνωσε ο όμιλος Volkswagen μέχρι το 2030 θα έχει 6 νέα εργοστάσια μπαταριών (Giga-factories) σε όλη την Ευρώπη, όχι μόνο για να έχει άμεση πρόσβαση σε μπαταρίες για τα αυτοκίνητά τoy, αλλά και για να μειώσει το κόστος των μπαταριών κέχρι και κατά 50%. Στα πιο φτηνά μοντέλα της ηλεκτρικής του γκάμας, ενώ σε αυτά μεσαίου κόστους και πάνω η μείωση θα είναι της τάξης του 30%. Ο στόχος είναι αυτές οι μπαταρίες νέας τεχνολογίας να χρησιμοποιούνται μελλοντικά στο 80% των EVs που θα κατασκευάζει ο όμιλος.
Ταυτόχρονα αναπροσαρμόζει και την λογική του σε ότι αφορά τα πλαίσια των ηλεκτρικών του μοντέλων. Μέχρι στιγμής υπάρχουν δύο, το MEB στο οποίο βασίζονται τα πιο πολλά και τα πιο εμπορικά EVs του ομίλου πιο συγκεκριμένα συνολικά 27 μοντέλα παγκοσμίως- και το PPE, που χρησιμοποιείται στα πιο πολυτελή και σπορ.
Από το 2026 και εκτός απροόπτου τα δύο αυτά πλαίσιο θα αντικατασταθούν από ένα και μόνο ηλεκτρικό πλαίσιο που θα ονομάζεται SSP και θα χρησιμοποιείται παντού. Φυσικά και η κίνηση αυτή στοχεύει στη μείωση του κόστους προκειμένου τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να γίνουν πιο προσιτά και να επιτυχανθεί η διείσδυσή τους στην αγορά.
