Σύνδεση

Mercedes-Benz

Όλες οι μελλοντικές Mercedes θα βασίζονται σε ηλεκτρικό πλαίσιο

Η συνύπαρξη ηλεκτρικών διατάξεων και συμβατικών κινητήρων εσωτερικής καύσης στην γκάμα κάθε εταιρίας είναι πλέον ένας σημαντικός πονοκέφαλος, τουλάχιστον μέχρι την πλήρη επικράτηση των ηλεκτρικών μοντέλων.

Για να αποφύγει αυτό το φαινόμενο, η Mercedes-Benz εξελίσσει μία νέα συμπαγή πλατφόρμα, η οποία θα εμφανιστεί μέσα στο 2024.

Η πλατφόρμα θα ονομάζεται ΜΜΑ και θα είναι εστιασμένη στα ηλεκτρικά μοντέλα. Όμως η πλατφόρμα αυτή θα λειτουργήσει αντίστροφα με το ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα. Αντί δηλαδή τα ηλεκτρικά να βασίζονται σε μία συμβατική πλατφόρμα, από το 2024 και μετά όλα τα συμβατικά μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης της Mercedes θα χρησιμοποιούν αυτή τη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα.

Η προτεραιότητα βέβαια θα είναι τα ηλεκτρικά, όμως θα είναι έτσι σχεδιασμένη ώστε να ταιριάζει και στις εκδόσεις με συμβατικούς κινητήρες. Και για όσο χρειαστεί μέχρι να πάψουν να υπάρχουν τα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Η νέα αυτή πλατφόρμα θα εμφανιστεί κατά πάσα πιθανότητα για πρώτη φορά στη νέα A-Clas και σε όλα τα μοντέλα της σειράς (B-Class, GLA, CLA και GLB).

H Mercedes στην σχεδίαση αυτής της νέας αρθρωτής πλατφόρμας έχει δώσει μεγάλη έμφαση στις απαιτήσεις των ηλεκτρικών μοντέλων, εστιάζοντας στην σωστή τοποθέτηση της μπαταρίας, την μεγαλύτερη δυνατή αυτονομία αλλά και την ενσωμάτωση των πιο σύγχρονων τεχνολογιών, με κυρίαρχο το νέο infotainment που σχεδιάζει σε συνεργασία με την Nvidia και την Bosch.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo