Σύνδεση

Featured

Γιατί οι Τούρκοι αξιωματούχοι θα οδηγούν από τώρα και στο εξής μόνο VW Passat;

Όπως γράψαμε πριν από κάποιες ημέρες η απόφαση του ομίλου Volkswagen να κατασκευάσει ένα καινούργιο εργοστάσιο στην Τουρκία, επενδύοντας συνολικά 1,1 δισεκατομμύρια ευρώ, είναι οριστική. Και φυσικά ιδιαίτερα θετική για τη γειτονική χώρα που τον τελευταίο καιρό δεν βρίσκεται για καλό στην επικαιρότητα. Φυσικά, όπως συνήθως γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις -υποψήφια έδρα για το καινούργιο εργοστάσιο ήταν και η Βουλγαρία- υπάρχουν και ανταποδοτικά ή αντισταθμιστικά οφέλη για να χρησιμοποιήσουμε τον όρο που έχει καθιερωθεί για τις στρατιτωτικές και μη προμήθειες. 

Στη συγκεκριμένη περίπτωση τα αντισταθμιστικά οφέλη τα ανακοίνωσε ο ίδιος ο Ταγίπ Ερντογάν. Ο οποίος πολύ απλά διέταξε πως όλοι οι αξιωματούχοι του τουρκού κράτους θα χρησιμοποιούν από τώρα και στο εξής για τις μετακινήσεις τους αποκλειστικά και μόνο τη λιμουζίνα της VW, το Passat.

Mέχρι σήμερα τα κρατικά αυτοκίνητα των υψηλά ιστάμενων στην γειτονική χώρα ήταν μισθωμένα Audi. Τα συμβόλαιά τους λήγουν σε δύο μήνες και η εντολή του “Σουλτάνου¨ είναι η αντικατάστασή τους να γίνει μόνο με VW Passat. Αν αναρωτιέστε γιατί με Passat ντε και καλά η απάντηση είναι απλή: στο καινούργιο εργοστάσια, που θα δημιουργήσει τουλάχιστον 5.000 νέες θέσεις εργασίας θα κατασκευάζεται τόσο το Passat όσο και το Skoda Superb. H ετήσια παραγωγή θα είναι περίπου στις 300 χιλιάδες αυτοκίνητα, με τα 2/3 από αυτά να είναι η λιμουζίνα της VW. 

Πάντως τα οικονομικά προβλήματα στην Τουρκία έχουν επίπτωση στην αγορά αυτοκινήτου, η οποία έχει μειωθεί κάτω από το μισό, στις 212.000 ετησίως, ενώ έχει και πολύ χαμηλή αναλογία αυτοκινήτων ανά κάτοικο, με μόλις 150 αυτοκίνητα ανά 1.000 κατοίκους όταν στην Ελλάδα είμαστε περίπου στα 500 αυτοκίνητα σε 1.000 κατοίκους. Πάντως η μεγάλη εσωτερική αγορά ήταν ένα από τα επιχειρήματα που πρόβαλε, ανεπίσημα, η πλευρά του ομίλου της Volkswagen για να δικαιολογήσει την επιλογή της Τουρκίας.

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo