Αν και με την Taycan η Porsche έκανε δυναμική εμφάνιση στην νέα ηλεκτρική εποχή, φαίνεται πως υπάρχουν σοβαροί ενδοιασμοί για το κατά πόσον αυτή η τεχνολογία ταιριάζει με τα σπορ μοντέλα της.
Όπως δήλωσε ο υπεύθυνος του τμήματος Έρευνας και Εξέλιξης της εταιρίας Dr. Michael Steiner, αν και η Porsche κάνει δοκιμές τον τελετυαίο καιρό με διάφορες ηλεκτρικές Βoxster, τελικά φαίνεται ότι υπάρχουν πολλά θέματα που πρέπει να λυθούν.
Το κυριότερο από αυτά είναι ο όγκος και το βάρος των μπαταριών που δεν ταιριάζουν σε μία σπορ κατασκευή. Όπως είπε ο ίδιος: “Αν στα GT τύπου Taycan δεν έχει και τόσο μεγάλες επιπτώσεις, το έξτρα βάρος σε ένα μικρό διθέσιο σπορ μοντέλο όπως η Boxster δεν οδηγεί σε ικανοποιητικά αποτελέσματα”.
Παρ’ όλα αυτά η εταιρία συνεχίσει το πρόγραμμα των ηλεκτρικών μοντέλων της, ετοιμάζοντας ένα μικρότερο SUV για το 2021 (μάλλον την ηλεκτρική εκδοχή της Macan). Σε ότι αφορά τα σπορ μοντέλα η εταιρία υποστηρίζει ότι η αργή εξέλιξη των μπαταριών σε ότι αφορά τον όγκο και το βάρος θα κρατήσει τουλάχιστον για μία ακόμα γενιά τις Boxster και Cayman με την κλασική λύση του κινητήρα εσωτερικής καύσης.
