Η μεγάλη συγχώνευση μεταξύ PSA και FCA που οδήγησε στην τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου (πίσω από τις VW, Toyota, Renault-Nissan-Mitsubishi) έχει δημιουργήσει ένα κύμα φημών ότι αρκετές από τις μάρκες που βρίσκονται πλέον υπό την ίδια στέγη θα καταργηθούν.
Τις φήμες αυτές έσπευσε να καθησυχάσει ο CEO της PSA, Carlos Tavares, ο οποίος σε συνέντευξή του είπε ότι θα παραμείνουν όπως έχουν όλες οι μάρκες, 4 από την πλευρά της PSA και άλλες 9 από την πλευρά της FCA.
Σε συνέντευξή του δήλωσε ότι εκτιμά όλες τις εταιρίες του νέου ομίλου, η οποία η κάθε μία έχει πίσω της μεγάλη ιστορία. Η ιστορία για τον Tavares είναι το εφαλτήριο για το μέλλον και έτσι προς το παρόν δεν βλέπει τον λόγο να κλείσουν εταιρίες που η κάθε μια έχει την ιστορία της αλλά και τα δυνατά της σημεία.
Αυτό που χρειάζεται να γίνει είναι να κλείσει η κάθε μία τις “τρύπες” της άλλης. Για παράδειγμα στην αγορά της Βόρειας Αμερικής η FCA είναι πολύ δυνατή, έχοντας το 66% των συνολικών της εσόδων από εκεί, με την PSA μόλις στο 5,7%. Αντίθετα η PSA είναι δυνατότερη στην Ευρώπη, οπότε με τις κατάλληλες συνέργειες ίσως και να μην χρειαστεί να κλείσει κάποια από τις πολλές και ιστορικές μάρκες του νέου γκρουπ.
