Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Oι κυρώσεις στην Ρωσία προβληματίζουν τους Ευρωπαίους κατασκευαστές

Τα γεγονότα στην Ουκρανία και οι κυρώσεις στην Ρωσία έχουν θορυβήσει μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης που δραστηριοποιούνται εκεί.

Το γκρουπ Renault έχει το μεγαλύτερο άνοιγμα στην χώρα, καθώς είναι και ο κύριος μέτοχος της AvtoVAZ, της εταιρίας που παράγει τα Lada και κυριαρχεί στην ρωσική αγορά.

Είναι χαρακτηριστικό ότι πέντε από τα δέκα αυτοκίνητα με τις περισσότερες πωλήσεις μέσα στο 2021 ανήκουν στο γκρουπ Renault, το οποίο έχει μερίδιο αγοράς 38% και το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο της χώρας, το Lada Vesta.

H VW έχει εργοστάσιο στην πόλη Κaluga νότια της Mόσχας, που παράγει τα Tiguan και Polo καθώς επίσης και κινητήρες για τα Audi Q7 και Q8. Oι επενδύσεις του γκρουπ στην χώρα ξεπερνούν τα 2 δισ. ευρώ.

Το γκρουπ Stellantis έχει και αυτό εργοστάσιο στην ίδια πόλη, και κατασκευάζει επαγγελματικά van σε συνεργασία με την Μitsubishi. Επενδύσεις έχει κάνει επίσης και η Mercedes-Benz με εργοστάσιο βόρεια της Μόσχας που παράγει E-Class και κάποια SUV.

Μικρότερη έκθεση έχουν η BMW που ακύρωσε έγκαιρα τα σχέδια για εργοστάσιο το 2020, ενώ η Ford, αν και η πρώτη εταιρία που εγκαταστάθηκε στην χώρα από το 2002, έχει κλείσει τα εργοστάσιά της από το 2019.

Σε κάθε περίπτωση πάντως, οι κυρώσεις θα δημιουργήσουν αρκετά προβλήματα στις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, αν και όλα θα κριθούν από το πόσο μεγάλες θα είναι αυτές οι κυρώσεις και με ποιο τρόπο θα εφαρμοστούν.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το Smart Fortwo επιστρέφει!

Featured

Μία ενδιαφέρουσα ιδέα για ένα Volvo από τα… παλιά!

Featured

Η Ferrari φέρνει πίσω τα χειροκίνητα κιβώτια

Featured

Το Audi TT επιστρέφει ως ηλεκτρικό

Audi