Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Οι Κινέζοι απειλούν εντός έδρας τους Ευρωπαίους

Η βιομηχανία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Κίνας επεκτείνει την παγκόσμια παρουσία της, στοχεύοντας στην Ευρώπη ως βασική αγορά ανάπτυξης.

Σημαντικοί παίκτες όπως η BYD, η CATL και η Farasis Energy ενώνουν τις δυνάμεις τους με αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Volkswagen, η Mercedes-Benz και η BMW στην έκθεση IAA Mobility στο Μόναχο, σηματοδοτώντας μια σημαντική πρόκληση για την καθιερωμένη ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία.

Η κίνηση αυτή σηματοδοτεί τη φιλοδοξία της Κίνας να κατακτήσει το τμήμα της αγοράς των ηλεκτρικών οχημάτων προσιτών τιμών, το οποίο σήμερα δεν διαθέτει Ευρωπαίους ανταγωνιστές.

Το Παγκόσμιο Συνέδριο Οχημάτων Νέας Ενέργειας, που συνήθως πραγματοποιείται στην Κίνα, θα κάνει το διεθνές ντεμπούτο του στην εκδήλωση IAA Mobility στο Μόναχο, επιδεικνύοντας τη στροφή προς την παγκόσμια επέκταση.

Η εισροή κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών υπογραμμίζει την αποφασιστικότητά τους να διεισδύσουν στην ευρωπαϊκή αγορά και να ανταγωνιστούν αναγνωρισμένες μάρκες.

Ο αναλυτής της Gartner Pedro Pacheco αναγνωρίζει την πολυπλοκότητα της ευρωπαϊκής αγοράς, δίνοντας έμφαση στην αναγνώριση των εμπορικών σημάτων και στις διαφορετικές προτιμήσεις των καταναλωτών μεταξύ των διαφόρων χωρών.

Ο Pacheco προβλέπει ότι, παρά τις προκλήσεις αυτές, οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες διαθέτουν πλεονέκτημα λόγω της ευελιξίας τους στην προσαρμογή και της επιδεξιότητάς τους στην ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων.

Η παρουσία τους στην σημαντική ευρωπαϊκή έκθεση IAA Mobility καταδεικνύει την ταχεία πρόοδό τους στον κλάδο, θέτοντας τις βάσεις για μια πιθανή αλλαγή της ισορροπίας δυνάμεων στο παγκόσμιο τοπίο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo