Σύνδεση

Featured

Ο V8 της Porsche θα παραμείνει ζωντανός

Η Porsche σχεδιάζει να παρατείνει τη διάρκεια ζωής του διάσημου twin turbo κινητήρα V8 4,0 λίτρων μέχρι και τη δεκαετία του 2030, παρά τις ανησυχίες σχετικά με τους αυστηρούς κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων.

Ενώ ο κινητήρας θα υποβληθεί σε αναβαθμίσεις για να συμμορφωθεί με τα πρότυπα εκπομπών Euro 7 μέχρι τον Ιούλιο του 2030, οι αυστηρότεροι κανονισμοί για τον θόρυβο θα έχουν ως αποτέλεσμα μια υποτονική έκδοση του εμβληματικού ήχου του.

Ο Thomas Freimuth, επικεφαλής της γραμμής μοντέλων της Porsche Panamera, αποκάλυψε αυτές τις πληροφορίες κατά τη διάρκεια συζητήσεων στο πρόσφατο Grand Prix F1 της Αυστραλίας. Διαβεβαίωσε ότι η Porsche αναπτύσσει λύσεις για να εξασφαλίσει ότι o V8 θα πληροί τους επερχόμενους κανονισμούς χωρίς να απαιτείται υβριδικό σύστημα.

Ωστόσο, ο Freimuth αναγνώρισε την πρόκληση της διατήρησης της συναισθηματικής σύνδεσης, ειδικά όσον αφορά τον ήχο του κινητήρα.

Καθώς οι κανονισμοί θορύβου συνεχίζουν να οδηγούν σε χαμηλότερα νούμερα, η επίτευξη μιας ικανοποιητικής ακουστικής εμπειρίας γίνεται πιο περίπλοκη.

Αν και δεν έδωσε συγκεκριμένες λεπτομέρειες σχετικά με το πώς η Porsche σκοπεύει να αντιμετωπίσει αυτό το ζήτημα, άφησε να εννοηθεί η πιθανότητα ενσωμάτωσης συνθετικών ηχητικών κομματιών, παρόμοιων με αυτά που χρησιμοποιούνται στα ηλεκτρικά οχήματα, για την ενίσχυση της ακουστικής παρουσίας του V8.

Παρά την αναπόφευκτη στροφή προς την ηλεκτροκίνηση μακροπρόθεσμα, η Porsche παραμένει αφοσιωμένη στη διατήρηση της εμβληματικής γοητείας των παραδοσιακών κινητήριων μονάδων της, αναγνωρίζοντας τη σημασία του ήχου τους για την παροχή μιας αξέχαστης οδηγικής εμπειρίας.

Nissan Qashqai e-POWER: Νέα γενιά εξηλεκτρισμού χωρίς πρίζα

Featured

Η Chery στην Ελλάδα: Πρεμιέρα με υβριδικά SUV από 28.490 ευρώ

Chery

Το νέο Opel Frontera στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει

Featured

Επιστροφή στη βενζίνη: Έρχεται το υβριδικό FIAT 500

FIAT