Ο Ντόναλντ Τραμπ ξαναχτυπά, αυτή τη φορά στο στρατόπεδο της Jaguar. Με ανάρτηση στην πλατφόρμα του, Truth Social, ο πρόεδρος των ΗΠΑ κατακεραύνωσε την περσινή διαφημιστική καμπάνια επανατοποθέτησης της Jaguar χαρακτηρίζοντάς την «ανόητη» και «απολύτως αποτυχημένη».
Η καμπάνια, που επικρίθηκε για την “woke” αισθητική της και την απουσία… αυτοκινήτων, έγινε viral, όχι όμως όπως ήλπιζε η Jaguar.
Ο Τραμπ έσπευσε να συνδέσει την υποδοχή της καμπάνιας με την παραίτηση του Adrian Mardell, CEO της JLR, τον οποίο χαρακτήρισε «αποδιοπομπαίο τράγο ενός διαφημιστικού φιάσκου».
Αν και επίσημα ο Mardell αποσύρεται μετά από 35 χρόνια καριέρας και θετικά οικονομικά αποτελέσματα για την εταιρεία, η συγκυρία με την αρνητική δημοσιότητα δεν πέρασε απαρατήρητη.
Τη σκυτάλη αναλαμβάνει ο PB Balaji, μέχρι πρότινος οικονομικός διευθυντής της Tata, με μακρά εμπειρία τόσο στη βιομηχανία όσο και στα οικονομικά.
Η είσοδος του Balaji έρχεται σε μια κρίσιμη στιγμή, καθώς η Jaguar επιχειρεί να μεταμορφωθεί σε premium, πλήρως ηλεκτρική φίρμα, ένα τολμηρό άλμα που έχει διχάσει το κοινό.
Ο ίδιος ο Mardell είχε δηλώσει πως δεν τον πειράζει να χάσει «παραδοσιακούς» πελάτες στο πλαίσιο της αναγέννησης της μάρκας.
Ο Τραμπ, πάντως, δεν φαίνεται να συμμερίζεται αυτή τη φιλοσοφία, κατηγορώντας ευθέως τη Jaguar πως «κανείς δεν θέλει να την αγοράσει μετά από αυτή τη ντροπιαστική διαφήμιση».
