Σύνδεση

Ford

Ο CEO της Ford τρομάζει μπροστά στις δυνατότητες της Κίνας

Η ομολογία σοκ έρχεται από τον ίδιο τον Τζιμ Φάρλεϊ, τον άνθρωπο στο τιμόνι της Ford. Σε συνέντευξή του στο CBS Sunday Morning, ο CEO της μπλε οβάλ αυτοκρατορίας κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για έναν ανταγωνισμό που, όπως λέει, δεν θυμίζει τίποτα από όσα έχουμε δει μέχρι σήμερα.

«Η Κίνα έχει αρκετή παραγωγική ικανότητα ώστε να καλύψει ολόκληρη τη Βόρεια Αμερική και να μας βγάλει όλους εκτός παιχνιδιού». Μια φράση που πέφτει σαν κεραυνός σε ένα κλάδο που ήδη παλεύει να επαναπροσδιοριστεί στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Ο Φάρλεϊ δεν μασά τα λόγια του, συγκρίνοντας την κινεζική δυναμική με την επέλαση της Ιαπωνίας τη δεκαετία του ’80, αλλά με πολλαπλάσια δύναμη. Και δεν πρόκειται για θεωρητικές ανησυχίες.

Ο ίδιος οδηγεί εδώ και μήνες ένα Xiaomi SU7, το οποίο χαρακτηρίζει «υψηλής ποιότητας» με «άριστη ψηφιακή εμπειρία». Όπως παραδέχεται, για να νικήσεις τον ανταγωνιστή πρέπει πρώτα να τον μάθεις.

Αυτή η ωμή παραδοχή έχει ήδη πυροδοτήσει κινήσεις στο Ντιτρόιτ. Η Ford αναθεωρεί την ηλεκτρική στρατηγική της, εστιάζοντας σε μικρότερα και πιο οικονομικά EV, με στόχο ακόμα και ένα ηλεκτρικό pick-up στα 30.000 δολάρια.

Κι όλα αυτά ενώ οι αμερικανικοί δασμοί 100% στα κινεζικά ηλεκτρικά για την ώρα κρατούν μακριά τις φθηνές ασιατικές προτάσεις από την αμερικανική αγορά.

Το μήνυμα, όμως, είναι σαφές: οι κινεζικές μάρκες δεν είναι απλώς φθηνότερες, αλλά τεχνολογικά προπορεύονται. «Αν χάσουμε αυτή τη μάχη, δεν έχουμε μέλλον», τονίζει ο Φάρλεϊ.

Μια δραματική διαπίστωση που δεν αφορά μόνο τη Ford, αλλά ίσως συνοψίζει την αγωνία ολόκληρης της δυτικής αυτοκινητοβιομηχανίας μπροστά στο νέο, αδυσώπητο “κινεζικό κύμα”.

Νέος ΚΟΚ: Τι αλλάζει από σήμερα 13 Σεπτεμβρίου – Ποια είναι τα νέα πρόστιμα

Featured

Citroen: Το νέο C3 απέκτησε και έκδοση βαν

Citroen

Το χακάρισμα που «γονάτισε» τη Jaguar Land Rover

Featured

BMW X1: Ριζική μεταμόρφωση με την «υπογραφή» Neue Klasse

BMW