Επαναστατικό. Έτσι περιγράφει η Nissan το καινούργιο της αγωνιστικό της κατηγορίας LM P1, με το οποίο θα μετέχει και στις 24 Ώρες του Le Mans και δεν μοιάζει με κανένα άλλο που θα βρίσκεται στη γραμμή εκκίνησης.
Ο λόγος; Το Nissan GT–R LM Nismo έχει και τον κινητήρα και την κίνηση μπροστά. Πιο συγκεκριμένα κινείται από έναν V6 3.000 κυβικών με 2 turbo, μπροστά βρίσκεται και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας, ενώ η ροπή μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός σειριακού κιβωτίου 5 σχέσεων και ενός μπλοκέ διαφορικού. Το βάρος, χάρη και στα πάνελ του αμαξώματος από ανθρακονήματα, δεν ξεπερνά τα 880 κιλά και χαρακτηριστική είναι και η μεγάλη κινητή πτέρυγα στο πίσω μέρος.
Την επιβράδυνση αναλαμβάνουν εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και τετραπίστονες πίσω με τις εντολές να δίνονται καλωδιακά (brake-by-wire), οι μονο-μπούλονες ζάντες της BBS είναι από μαγνήσιο και τα λάστιχα της Michelin. Το μήκος του GT-R LM Nismo φτάνει τα 4,64 μέτρα, ενώ στο εσωτερικό ξεχωρίζει το τιμόνι NISMO με την LCD οθόνη.
To αγωνιστικό της Nissan θα πάρει μέρος στο πρωτάθλημα WEC στην κατηγορία LM P1, στις 12 Απριλίου, στον αγώνα του Silverstone. Στη συνέχεια θα συμμετάσχει στο Spa, στο Le Mans, στο Nürburgring και κατόπιν εκτός Ευρώπης (ΗΠΑ, Ιαπωνία, Κίνα, Μέση Ανατολή), σύμφωνα με το πρόγραμμα FIA World Endurance Championship.
Γιάννης Σκουφής
