Η VW έχει προγραμματίσει την αντικατάσταση του επιτυχημένου T-Roc μέσα στους επόμενους μήνες και τώρα διέρρευσαν τα πρώτα σκίτσα- φωτογραφίες του, οι οποίες προέρχονται μάλλον από συστήματα infotainment ή από καταθέσεις πατεντών.
Από το οπτικό αυτό υλικό μπορεί κανείς να συμπεράνει πως το νέο T-Roc θα έχει μια πιο δυναμική σχεδίαση που θα ακολουθεί τα τελευταία αισθητικά πρότυπα των Tiguan και Golf. Έτσι θα διαθέτει μια εντυπωσιακή μάσκα, πιο λεπτούς LED προβολείς και LED πίσω φώτα, καθώς και αεροδυναμικής σχεδίασης ζάντες.
Η χαρακτηριστικά μεγάλη κλίση της πέμπτης πόρτας, που αποτελεί στοιχείο αναγνώρισης του μοντέλου, φυσικά και διατηρείται.
Η βάση του νέου T-Roc θα είναι η MQB Evo και η γκάμα θα περιλαμβάνει κινητήρες βενζίνης και diesel, με υβριδική υποβοήθηση, καθώς και μια plug-in υβριδική έκδοση. Στην οποία ο τετρακύλινδρος 1.5 TSI θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 107 ίππων -η συνδυαστική απόδοση θα φτάνει τους 204 ίππους- και μια μπαταρία 19,7 kWh που θα εξασφαλίζει μια ηλεκτρική αυτονομία έως και 141 χιλιομέτρων.
Η προσθήκη του T-Roc PHEV στη γκάμα αναμένεται να βοηθήσει τη Volkswagen να συμμορφωθεί με τους νέους ευρωπαϊκούς κανονισμούς εκπομπής CO2, που επιβάλλουν μέσο όρο εκπομπών κάτω από τα 93,6 γραμμάρια ανά χιλιόμετρα. Οι τρέχουσες εκδόσεις του T-Roc εκπέμπουν πάνω από 100 g/km CO2, ενώ το Golf eHybrid PHEV έχει εκπομπές μόλις 6 γραμμαρίων το χιλιόμετρο.
Παρότι μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του T-Roc δεν προβλέπεται άμεσα, η Volkswagen έχει κατοχυρώσει την ονομασία «ID. Roc». Οι ανάγκες της αγοράς για ένα ηλεκτρικό SUV στη συγκεκριμένη κατηγορία θα καλυφθούν από ένα νέο μοντέλο βασισμένο στην πλατφόρμα MEB, το οποίο αναμένεται το 2026.
Η επίσημη παρουσίαση του νέου T-Roc αναμένεται τους επόμενους μήνες, με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν στα τέλη του 2025. Οι τιμές του ενδέχεται να είναι ελαφρώς υψηλότερες από το τρέχον μοντέλο, το οποίο ξεκινά από τις 28.400 ευρώ για την έκδοση των 1.5 λίτρων, μιας και η εισαγωγική των 1.000 κυβικών πιθανότητα δεν θα συνεχίσει στην καινούργια γενιά.
