Η Volvo κάνει την έκπληξη επαναφέροντας το XC70 στην επικαιρότητα ως to πρώτο range-extender plug-in hybrid (RE-PHEV) της με ηλεκτρική αυτονομία που φτάνει έως και τα 200 χιλιόμετρα.
To XC70 βασίζεται στη νέα πλατφόρμα SMA (Scalable Modular Architecture), και καταρχήν απευθύνεται στην κινεζική αγορά, όπου η πιστοποίηση CLTC είναι πιο ελαστική σε ότι αφορά την αυτονομία.
Η Volvo μπορεί να μην αποκαλύπτει λεπτομέρειες, αλλά το τεχνολογικό υπόβαθρο φανερώνει ένα σειριακό υβριδικό σύστημα. Έτσι ο ηλεκτροκινητήρας κινεί τους τροχούς, ενώ ο θερμικός λειτουργεί αποκλειστικά ως γεννήτρια, φορτίζοντας την μπαταρία όποτε χρειάζεται.
Μια προσέγγιση ανάλογη με αυτή της Mazda στο MX-30 R-EV, η οποία αποσκοπεί στη μέγιστη ηλεκτρική χρήση χωρίς το άγχος της αυτονομίας.
Το νέο XC70 επιχειρεί να γεφυρώσει το χάσμα ανάμεσα στα καθαρά ηλεκτρικά και τα συμβατικά plug-in υβριδικά της μάρκας. Η Volvo υπόσχεται μηδενικές τοπικές εκπομπές στις καθημερινές μετακινήσεις, αλλά και τη δυνατότητα για μεγάλα ταξίδια χωρίς εξαρτήσεις από φορτιστές.
Όλα αυτά, με τη γνώριμη άνεση, πρακτικότητα και ποιοτική αύρα που περιμένει κανείς από ένα Volvo.
Αισθητικά, το XC70 δανείζεται αισθητικά στοιχεία από τα EX90 και XC90 με LED φώτα ημέρας τύπου «σφυρί του Θωρ», εμφατική μάσκα με ενεργές γρίλιες, καθώς και τα χαρακτηριστικά πίσω φώτα σε σχήμα «C» που αγκαλιάζουν την πόρτα του πορτμπαγκάζ και το πίσω παρμπρίζ.
Η ένδειξη AWD στο αμάξωμα μαρτυρά τετρακίνηση, αν και δεν έχει ακόμη διευκρινιστεί αν αυτή θα είναι στάνταρ ή μέρος του εξοπλισμού.
Η επωνυμία XC70 φυσικά δεν είναι καινούριο. Είχε καθιερωθεί ως η πιο «adventure» εκδοχή του V70 ήδη από τις αρχές του 2000, όταν η Volvo πειραματιζόταν με crossovers πριν γίνουν η βασική επιλογή.
