H νέα γενιά του Toyota Prius, που όπως είπαμε πήρε παράταση και θα παρουσιαστεί προς τα τέλη του 2015, θα είναι διαθέσιμο με δύο τύπους μπαταριών. Η στάνταρ επιλογή θα είναι νικελίου-υβριδίου μετάλλου (Ni-Mh) και η προαιρετική λιθίου-ιόντων (li-ion), με μεγαλύτερη ενεργειακή χωρητικότητα και κατ’ επέκταση αυτονομία.
Παράλληλα ετοιμάζεται και ένα νέο πλαίσιο, το TNGA ή Toyota New Global Architecture, που θα είναι πιο ελαφρύ κατά 20% -το μεγάλο βάρος άλλωστε είναι το μεγάλο μειονέκτημα των υβριδικών της Toyota- ενώ θα χρησιμοποιηθεί φυσικά και σε άλλα μοντέλα. Κάτω από το καπό θα υπάρχει ένας ολοκαίνουργιος και ακόμα πιο αποδοτικός κινητήρας βενζίνης, που θα είναι έως και 10% πιο οικονομικός.
Το μόνο που μένει είναι να διευκρινιστεί η τετρακίνηση, η οποία προφανώς θα εξυπηρετείται από κάποιον ηλεκτροκινητήρα ο οποίος θα κινεί τους πίσω τροχούς, ενώ ένα ακόμα ερώτημα είναι αν θα χρησιμοποιηθεί και ο νέος ηλεκτρονικός εξοπλισμός με ημιαγωγούς από ανθρακοπυρίτιο.
Γιάννης Σκουφής
