Οκτώ χρόνια μετά την εντυπωσιακή του αποκάλυψη, το δεύτερης γενιάς Tesla Roadster παραμένει άφαντο από τις εκθέσεις.
Ωστόσο, στο πρόσφατο event X Takeover στην Καλιφόρνια, η Tesla αναζωπύρωσε τη συζήτηση γύρω από το υπεραυτοκίνητό της, αυτή τη φορά υποσχόμενη… ένα «mind-blowing» demo μέχρι το τέλος του 2025.
Ο Lars Moravy, αντιπρόεδρος Μηχανολογίας Οχημάτων, χαρακτήρισε το Roadster ως το «τελευταίο και καλύτερο αυτοκίνητο για τον οδηγό», ένα κύκνειο άσμα για την εποχή πριν την κυριαρχία της πλήρους αυτόνομης οδήγησης.
«Το σκεφτήκαμε ξανά από την αρχή, όχι μόνο σαν αυτοκίνητο αλλά ως εμπειρία», τόνισε, ενώ άφησε να εννοηθεί πως το Roadster ίσως είναι κάτι «περισσότερο από ένα απλό αυτοκίνητο».
Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα υποσχέσεις της Tesla, το τετραθέσιο EV θα διαθέτει αφαιρούμενη γυάλινη οροφή, αυτονομία 1.000 χλμ., τετρακίνηση, τελική ταχύτητα πάνω από 400 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 σε 1,9 δευτερόλεπτα.
Υπόσχεση που συνοδεύεται από το… γνωστό hype του Elon Musk: «Η επιτάχυνση είναι το λιγότερο ενδιαφέρον στοιχείο», δήλωσε πέρσι. Μην ξεχνάμε ότι είχε φτάσει στο σημείο να προτείνει “SpaceX πακέτο” με μικρούς πυραυλοκινητήρες!
Αλλά ενώ οι εξαγγελίες συνεχίζονται, οι παραδόσεις… δεν έρχονται. Παρά τις φιλόδοξες τεχνικές προδιαγραφές, η Tesla απευθύνεται σε ένα κοινό που δεν έχει πειστεί ακόμη από τα ηλεκτρικά supercars.
Ούτε η Rimac δεν καταφέρνει να πουλήσει το Nevera με ευκολία, παρά το τεχνολογικό του μεγαλείο. Ο ήχος, η αναλογική αίσθηση και ο χαρακτήρας παραμένουν ζητούμενα για τους περισσότερους συλλέκτες και λάτρεις των επιδόσεων.
Επιπλέον, η εμμονή με ένα πολυτελές ειδικό μοντέλο ίσως δείχνει λάθος προτεραιότητες, ειδικά σε μια εποχή που οι πωλήσεις της Tesla φθίνουν και η αγορά περιμένει με αγωνία ένα προσιτό Tesla Model 2.
Αντί να επενδύει σε ένα πανάκριβο hypercar με αβέβαιο κοινό, μήπως η Tesla θα έπρεπε να επικεντρωθεί εκεί όπου παίζεται το πραγματικό παιχνίδι; Στα φθηνά, μαζικά μοντέλα. Μέχρι τότε, το νέο Roadster παραμένει περισσότερο μια high-tech υπόσχεση παρά ένα ορατό προϊόν.
