Η Renault εξελίσσει περαιτέρω την υβριδική της τεχνολογία με το νέο σύνολο E-Tech 1.8 full hybrid, απόδοσης 160 ίππων, που θα είναι καταρχήν διαθέσιμο στα Captur και Symbioz. Πρόκειται για ένα αναβαθμισμένο υβριδικό σύστημα με στόχο καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερες εκπομπές, σε μια περίοδο όπου οι φουλ υβριδικές λύσεις βρίσκονται σε ανοδική πορεία.
Το νέο σύστημα πρόωσης συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.800 κυβικών με 109 ίππους, δύο ηλεκτροκινητήρες 36 και 15 kW, μια νέα μπαταρία 1,4 kWh και ένα ανασχεδιασμένο κιβώτιο χωρίς συμπλέκτη.
Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 160 ίππους, ενώ σημαντική, της τάξης του 25%, είναι η αύξηση στη ροπή του κινητήρα βενζίνης (172 Nm).
Το αποτέλεσμα είναι οι αισθητά καλύτερες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 8,9 δεύτερα για το Captur και 9,1 για το Symbioz) και μια κατανάλωση από 4,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και εκπομπές CO₂ από 98 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.
Η τεχνολογία E-Tech, βασισμένη στην εμπειρία της γαλλικής εταιρείας από τη Φόρμουλα 1, χρησιμοποιεί παράλληλη υβριδική λειτουργία και παρέχει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση έως και στο 80% της αστικής μετακίνησης.
Ταυτόχρονα η νέα μπαταρία των 1,4 kWh προσφέρει μεγαλύτερη αυτονομία, ενώ αναβαθμισμένη είναι και η ανάκτηση ενέργειας. Όσο για το πιο εξελιγμένο κιβώτιο υπόσχεται πιο ομαλές και αθόρυβες αλλαγές, με μειωμένους κραδασμούς, ενώ αυξημένη είναι πλέον και η ικανότητα ρυμούλκησης, που φτάνει τα 1.000 κιλά (από 750 έως τώρα).
Παράλληλα η γκάμα του Renault Symbioz εμπλουτίζεται και με μία νέα ήπια υβριδική έκδοση 140 ίππων, με το γνώριμο βενζινοκινητήρα βενζίνης των 1.300 και κάτι κυβικών και ήπιο υβριδικό σύστημα 12V. Συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, με κατανάλωση 5,9 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα και εκπομπές CO₂ από 134 γρ./χλμ.
Οι παραγγελίες για τα Captur και Symbioz με τα νέα σύνολα έχουν ήδη ξεκινήσει και οι πρώτες παραδόσεις προγραμματίζονται για τις αρχές Ιουλίου.
