Σύνδεση

Featured

Νέο Peugeot 208: αυτό είναι και επίσημα, με ηλεκτρική εκδοχή 136 ίππων και GTI με 220 άλογα από 1.600 κυβικά (Video)

Μετά τη διαρροή και η επίσημη αποκάλυψη του νέου Peugeot 208, που όπως ανακοίνωσε η γαλλική εταιρεία θα είναι ευθύς διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό. To e-208 έχει έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και μπαταρίες χωρητικότητα 50 kWh τοποθετημένες στο δάπεδο. Έτσι το πορτμπαγκάζ των 270 λίτρων -στο μέσο όρο της κατηγορίας- υπάρχει και εδώ χωρίς μεταβολή, ενώ η αυτονομία του είναι της τάξη των 340 χιλιομέτρων κατά WLTP.

Ενδιαφέρον στοιχείο είναι πως το ηλεκτρικό 208 είναι ένα από τα πρώτα συνολικά EV που διαθέτει ξεχωριστό σύστημα κλιματισμού με αντλία θερμότητας 5 kW και δυνατότητα προγραμματισμένης θέρμανσης ή ψύξης όσο φορτίζει προκειμένου στη συνέχεια η αυτονομία να επηρεάζεται όσο το δυνατόν λιγότερο.

Η κορυφαία έκδοση του νέου 208 είναι η GTI, η οποία όπως και οι GT και GT Line, διακρίνεται εξωτερικά και από τις μαύρες προεκτάσεις στα φτερά, που παραπέμπουν μεταξύ άλλων και στα θρυλικά 205 GTI. Το σύγχρονο 208 GTI κινείται από το σύνολο των 1.600 κυβικών της γαλλικής εταιρείας που για την περίσταση αποδίδει 220 ίππους.

Τα άλλα σύνολα βενζίνης είναι οι εκδόσεις των 70, 100 και 136 ίππων του τρικύλινδρου Puretech των 1.200 κυβικών, ενώ ο diesel των 1.500 κυβικών είναι διαθέσιμος στην έκδοσή του των 100 ίππων.

Σε ότι αφορά τις διαστάσεις του το καινούργιο 208 έχει μεγαλώσει κατά 5 εκατοστά φτάνοντας τα 4,02 μέτρα, ενώ το μεταξόνιό του είναι στα 2,540 χιλιοστά. Από πλευράς χώρων οι Γάλλοι ανακοινώνουν επίσημα την ελάχιστη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ που είναι τα 270 λίτρα, τιμή που κυμαίνεται στο μέσο όρο της κατηγορίας.

Από κει και πέρα το ταμπλό είναι η εξέλιξη του i-cockpit με το χαρακτηριστικά μικρό και επίπεδο πάνω και κάτω τιμόνι. Στο 208 και στις εκδόσεις τις ανώτερες των Life, Active και Allure ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός 10,0 ιντσών με ενδιαφέροντα γραφικά. Ανάλογα και πάλι με την έκδοση η κεντρική οθόνη έχει διαγώνιο 5,0, 7,0 και 10,0 ιντσών, ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως υπάρχουν δύο εκδοχές της κεντρικής κονσόλας. Μια χαμηλή με κλασικό χειρόφρενο και από την Allure και πάνω μια ψηλή με ηλεκτρικό χειρόφρενο.

Ο εξοπλισμός μεταξύ άλλων μπορεί να περιλαμβάνει και σύστημα αυτόματης στάθμευσης που στις εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο αναλαμβάνει τα πάντα. Γενικά πάντως το 208 έχει high tech εξοπλισμό ακολουθώντας τη λογική που έχω αναφέρει και άλλη φορά. Δηλαδή την παρουσίαση ενός ιδιαίτερα προηγμένου τεχνολογικά συνόλου προκειμένου να μπορεί να αντιπαρατεθεί ένα μοντέλο με συμβατικό αμάξωμα στην επέλαση των SUV.

Στην ίδια προσέγγιση εντάσσεται και η όμορφη εμφάνιση με τον έντονο χαρακτήρα, τα οποία το αποκλειστικά πεντάθυρο πλέον 208 διαθέτει και με το παραπάνω.

Γιάννης Σκουφής

[ngg src=”galleries” ids=”4550″ display=”basic_thumbnail”]

2s Σχόλια

1 Σχόλιο

  1. Αρτέμης

    27/02/2019 στις 20:44

    Αγαπητέ κύριε Σκουφη.

    Πρωτού κοινοποιήστε κάτι, φροντίστε να το διαβάσετε πρώτα.

    Προς αποφυγή παρεξηγήσεων ο χώρος αποσκευών του 208 είναι 265 κυβικες παλάμες ή αλλιώς 311 λίτρα.

    Με εκτίμηση,

    Αρτέμης Καράμπελας.

  2. Γιάννης Σκουφής

    27/02/2019 στις 21:41

    Αγαπητέ κ. Καράμπελα ευχαριστώ για το καλοπροαίρετο σχόλιό σας και την υπόδειξη. Διαβάστε παρακαλώ και εσείς στο link τα τεχνικά χαρακτηριστικά του 208 που αφορούν το χώρο αποσκευών του. Με εκτίμηση, Γιάννης Σκουφής

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured