Μετά το Corsa ήρθε και η σειρά του Corsavan, της επαγγελματικής του εκδοχής, να περάσει στην επόμενη γενιά του και να παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση των Βρυξελλών, που θα διαρκέσει μέχρι και τις 25 Ιανουαρίου.
Η βάση του είναι η τρίθυρη έκδοση του νέου Corsa, μπορεί να εξοπλιστεί με όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας, διευκόλυνσης και διασύνδεσης, την ίδια στιγμή που το μέγεθος του χώρου φόρτωσής του φτάνει τα 920 λίτρα και το ωφέλιμο φορτίο του 571 κιλά (+20 σε σχέση με τον προκάτοχό του). Στο στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται ένα ατσάλινο δάπεδο φόρτωσης καθώς και ένα διαχωριστικό μισού ύψους, πλευρικά πάνελ μισού ύψους και κρίκοι πρόσδεσης για τη συγκράτηση των φορτίων.
Η γκάμα περιλαμβάνει τα σύνολα βενζίνης των 1.400 κυβικών της μάρκας καθώς και τον diesel των 1.300 κυβικών, σε διάφορες μάλιστα εκδόσεις με αποδόσεις από 70 έως και 95 ίππους. Η κορυφαία εκδοχή του 1.3 CDTI ecoFlex έχει ανανεωθεί, αποδίδει όπως προαναφέραμε 95 άλογα και 190 Nm, διαθέτει σύστημα start stop, πληροί τις προδιαγραφές Euro 6, έχει επίσημη κατανάλωση 3,3 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα και εκπομπές CO2 88 γραμμαρίων.
Πολύ σημαντικές, από τη στιγμή που πρόκειται για επαγγελματικό όχημα, είναι και οι περιορισμένες ανάγκες συντήρησής του, καθώς τα κύρια σέρβις γίνονται κάθε 2 χρόνια ή 60.000 χιλιόμετρα, με ένα ενδιάμεσο σέρβις κάθε χρόνο ή κάθε 30.000 χιλιόμετρα.
Γιάννης Σκουφής
