Σύνδεση

Featured

Η Mitsubishi δεν ξέχασε να φτιάχνει καλά αυτοκίνητα γενικά και SUV ειδικά

Η Mitsubishi επανήλθε στο προσκήνιο με ένα καινούργιο μοντέλο έπειτα από αρκετό καιρό, τουλάχιστον για την Ευρώπη. Και μάλιστα το έκανε με ένα αυτοκίνητο σαν το Eclipse Cross που και στην πιο δυναμική κατηγορία της αγορά ανήκει, αυτή των μικρών- μεσαίων SUV και συνεχίζει τη μεγάλη της παράδοση ως κατασκευαστή οχημάτων με off road προσανατολισμό.

Το σημείο στο οποίο το Eclipse Cross -το όνομά του παραπέμπει στο επιτυχημένο στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού σπορ μοντέλο- διαφοροποιείται σε σχέση με τα άλλα SUV που κατά καιρούς έχει παρουσιάσει η εταιρεία είναι το ότι με το αλά κουπέ αμάξωμά του ακολουθεί τις πιο σύγχρονες τάσεις. Παράλληλα διαθέτει και μια εμφάνιση η οποία είναι σαφώς πιο εμφατική σε σχέση με ότι είχαμε συνηθίσει από τη μάρκα μέχρι τώρα.

Εδώ ρόλο παίζει η μάσκα με το αρκετό χρώμιο, ενώ η γενική εντύπωση είναι πως το Eclipse Cross κατορθώνει να δείχνει αρκετά πιο ακριβό από ότι είναι στην πραγματικότητα, γεγονός που μόνο ως θετικό μπορεί να καταχωρηθεί.

Το εσωτερικό του συνδυάζει την παραδοσιακά «αυστηρή» προσέγγιση της μάρκας με σύγχρονα στοιχεία όπως η οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό αλλά και η επιφάνεια αφής στην κεντρική κονσόλα, καθώς και με τη δεδομένη πολύ καλή ιαπωνική εργονομία και την ποιότητα κατασκευής της Mitsubishi.

Από πλευράς χώρων αυτοί για τους επιβάτες δεν επηρεάζονται επί της ουσίας από την κλίση της οροφής, με αποτέλεσμα να είναι άνετοι, ενώ αυτός των αποσκευών, που κυμαίνεται από τα 341 μέχρι τα 1.136 λίτρα, απλά βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας. Ιδιαίτερα πρακτικό στοιχείο η δυνατότητα μετακίνησης κατά 200 χιλιοστά του πίσω καθίσματος, προκειμένου να πριμοδοτείται, ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες, είτε ο χώρος των αποσκευών (max τιμή τα 448 λίτρα, στην πενταθέσια διάταξη) είτε αυτός των επιβατών.

Το νέο Eclipse Cross μπορεί φυσικά να εξοπλιστεί με όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης, το παρόν δίνουν και όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης smartphones, ενώ στα high light του περιλαμβάνεται και HUD.

Πέρα από τη σχεδίαση και το πλαίσιο του μήκους 4,405 μέτρων Eclipse Cross καινούργιος είναι και ο κινητήρας με τον οποίο θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά. Πρόκειται για έναν σύγχρονο τετρακύλινδρο turbo 1.500 κυβικών, ο οποίος αποδίδει 163 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 250 Nm από τις 1.800 έως τις 4.500 σ.α.λ. Στη στάνταρ εκδοχή του συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, κινεί τους εμπρός τροχούς και αποδεικνύεται, όπως διαπιστώσαμε οδηγώντας το νέο Mitsubishi για αρκετά χιλιόμετρα, αρκετά ελαστικός από χαμηλά και δυνατός σε όλη σχεδόν την κλίμακα λειτουργίας του.

Η αρκετά μεγάλη ισχύς του περνά εύκολα στο δρόμο, με τα περιθώρια πρόσφυσης να είναι αρκετά υψηλά. Φυσικά ακόμα υψηλότερα είναι στην τετρακίνητη έκδοση, όπου είναι στάνταρ και το αυτόματο κιβώτιο CVT, με τις 8 προκαθορισμένες σχέσεις στη χειροκίνητη λειτουργία του. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει και τρια προγράμματα οδήγησης (πέρα από το S-AWC), τα Auto, Snow και Gravel, με τη ροπή στο πρώτο που καταλήγει στους πίσω τροχούς να φτάνει μέχρι και το 55%, με μέγιστη το 60% στο Gravel.   

Στο δρόμο η ανάρτηση ελέγχει καλά τις κινήσεις του αμαξώματος, ενώ και οι κλίσεις στις στροφές είναι αρκετά περιορισμένες, κάτι που πέρα από τις καλές ρυθμίσεις πρέπει να αποδοθεί και στην αυξημένη ακαμψία του αμαξώματος.

Το νέο Mitsubishi Eclipse Cross είναι διαθέσιμο σε τρία επίπεδα εξοπλισμού, τα Inform, Invite Plus και Intense Plus, με το πιο πλούσιο τελευταίο να συνδυάζεται αποκλειστικά με την τετρακίνηση και το αυτόματο κιβώτιο CVT. Οι τιμές των προσθιοκίνητων εκδόσεων ξεκινούν από τις 24.900 ευρώ, ενώ αυτές της τετρακίνητης, πάντα σε συνδυασμό με τον κινητήρα βενζίνης των 1.500 κυβικών και των 163 ίππων, από 35.950 ευρώ.

Γιάννης Σκουφής

MITSUBISHI ECLIPSE CROSS 1.5 2WD
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.405×1.805×1.655 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.670 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 341 (448)- 1.136 λίτρα
Βάρος: 1.425 κιλά
Κινητήρας: 1.499 κ.εκ., 4 κύλινδροι, turbo βενζίνης
Ισχύς: 163 PS/ 5.500 σ.α.λ.
Ροπή: 250 Nm/ 1.800- 4.500 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 10,3”, 205 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση: 6,6 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 151 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 280 €
Τιμή: από 24.900 €

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4043″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

1 Σχόλιο

1 Σχόλιο

  1. Aris

    29/04/2018 στις 07:07

    Στην πλαγιομετωπική σύγκρουση στο ncap το eclipse ανατρέπεται !

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured