Σύνδεση

Featured

Lotus Theory 1: Καλή η θεωρία, αλλά τι γίνεται στην πράξη;

Η Lotus παρουσίασε το πρωτότυπο Theory 1, ένα τριθέσιο supercar εμπνευσμένο από τη θρυλική Esprit, που δίνει μια πρόγευση της κατεύθυνσης που θα ακολουθήσει η μάρκα για τα μελλοντικά της μοντέλα.

Τo Theory 1 έχει δύο ηλεκτροκινητήρες, άρα και τετρακίνηση, που αποδίδουν συνδυαστικά 1.000 ίππους. Η μπαταρία του συστήματος έχει ενεργειακή χωρητικότητα 70,0 kWh, και είναι τοποθετημένη σε ένα ελαφρύ πλαίσιο από ανθρακόνημα δίπλα από τον πίσω κινητήρα.

Ο οποίος αποδίδει 700 ίππους και ο εμπρός 300, ενώ υπάρχουν συνολικά πέντε προγράμματα οδήγησης και αυτόνομη οδήγηση 4ου επιπέδου.

Όσο για τις επιδόσεις που εξασφαλίζονται το 0-100 είναι υπόθεση 2,5 δευτερολέπτων και η τελική φτάνει τα 320 χλμ./ώρα. 

Αισθητικά το Theory 1 συνδυάζει στοιχεία που παραπέμπουν άμεσα στην αρχέτυπη Esprit καθώς και νέες τάσεις. Χαρακτηριστικά ο αρχισχεδιαστής της Lotus Ben Payne λέει πως το Theory 1 είναι μια τολμηρή έκφραση φουτουρισμού, ακριβώς όπως ήταν και η Esprit στην εποχή της.

Έτσι το μήκους 4,49 μέτρων και ύψους μόλις 114 εκατοστών πρωτότυπο διαθέτει πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω και πίσω, κάμερες-καθρέφτες που αναπτύσσονται εκ κίνηση προκειμένου να επηρεάζεται όσο το δυνατόν λιγότερο η αεροδυναμική καθώς και μια μεγάλη αεροτομή που λειτουργεί και ως αερόφρενο.

Στο εσωτερικό ο οδηγός κάθεται στο κέντρο και δεξιά και αριστερά του υπάρχουν θέσεις για δύο επιβάτες. Ο διάκοσμος περιορίζεται στα απολύτως απαραίτητα, ενώ τα προσκέφαλα που προκύπτουν με εκτύπωση 3D διαθέτουν  ένα ηχοσύστημα binaural της KEF.  

Μέχρι στιγμής το Theory 1 είναι πρωτότυπο, αν και η Lotus αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο παραγωγής του. Πάντως η βρετανική εταιρεία που ανήκει στον όμιλο της Geely αναμένεται να παρουσιάσει νέα μοντέλα που θα έχουν χαρακτηριστικά του, όπως το Type 135 που προγραμματίζεται για το 2026.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Honda Dream Offers για το ZR-V

Honda

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi