Σύνδεση

Featured

Το Suzuki Vitara  έγινε και ηλεκτρικό

Η Suzuki περνά στο στάδιο της πλήρους ηλεκτροκίνησης παρουσιάζοντας το ολοκαίνουργιο e Vitara, το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο μαζικής παραγωγής. Η ιαπωνική εταιρεία επιχειρεί μία ισχυρή είσοδο στα ηλεκτρικά SUV, με έναν συνδυασμό τεχνολογίας, πρακτικότητας και αυθεντικού off-road χαρακτήρα, που αποτελεί βασικό στοιχείο της ταυτότητάς της εδώ και δεκαετίες.

Σχεδιασμένο με τη φιλοσοφία «High-Tech & Adventure», το e Vitara διατηρεί την στιβαρή εμφάνιση ενός πραγματικού SUV, ενώ παράλληλα υιοθετεί σύγχρονα στοιχεία ενός BEV: μεγάλοι τροχοί, μακρύ μεταξόνιο και μια καμπίνα με έντονη ψηφιακή υπογραφή, χάρη σε νέα οθόνη πολλαπλών λειτουργιών και πιο περιπετειώδη διαμόρφωση στην κονσόλα και τις επενδύσεις των θυρών.

Οι μηχανικοί της Suzuki βασίστηκαν σε μία νέα ηλεκτρική αρχιτεκτονική, την πλατφόρμα HEARTECT-e, όπου οι μπαταρίες LFP τοποθετούνται με τρόπο που εξασφαλίζει χαμηλό βάρος, αυξημένη ασφάλεια και επίπεδο πάτωμα χωρίς προεξοχές. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι ενσωματωμένος σε μονάδα eAxle με inverter υψηλής απόδοσης, προσφέροντας έντονη απόκριση και σβέλτες επιταχύνσεις τόσο από στάση όσο και σε ρεπρίζ.

Κομβικό στοιχείο αποτελεί το ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης ALLGRIP-e, με δύο ανεξάρτητα eAxles εμπρός και πίσω, που υπόσχονται ακριβή κατανομή της ροπής και δυνατότητες πέρα από την άσφαλτο. Διαθέτει μάλιστα λειτουργία Trail, η οποία διαχειρίζεται αυτόματα την ισχύ όταν ένας τροχός χάσει πρόσφυση, λειτουργώντας όπως ένα ηλεκτρονικό LSD για σταθερή κίνηση σε δύσβατες επιφάνειες.

Το e Vitara θα προσφέρεται με δύο μπαταρίες, 49,0 και 61,0 kWh, καλύπτοντας διαφορετικές ανάγκες χρήσης. Η αυτονομία φτάνει έως τα 426 χιλιόμετρα για την έκδοση 2WD με τη μεγάλη μπαταρία, ενώ οι αντίστοιχες τιμές για τις υπόλοιπες εκδόσεις κυμαίνονται μεταξύ 344 και 395 χιλιομέτρων, εξαλείφοντας το άγχος φόρτισης στην καθημερινότητα ή στα ταξίδια. Η τετρακίνητη έκδοση υπόσχεται και μεγαλύτερη ισχύ, ενισχύοντας τον περιπετειώδη χαρακτήρα του μοντέλου.

Η Suzuki έχει ενισχύσει και το ψηφιακό οικοσύστημα, αναβαθμίζοντας το SUZUKI CONNECT με κρίσιμες δυνατότητες για ένα σύγχρονο EV, όπως απομακρυσμένο έλεγχο κλιματισμού, διαχείριση φόρτισης, προβολή κατάστασης της μπαταρίας, εντοπισμό οχήματος και εξατομίκευση της οθόνης.

Ο εξοπλισμός ακολουθεί τον γνώριμο προσανατολισμό της μάρκας, με την έκδοση GL να περιλαμβάνει ήδη πλούσιες λειτουργίες όπως κάμερα οπισθοπορείας, θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι, αυτόματο κλιματισμό, σύστημα πλοήγησης και one-pedal drive. Η ανώτερη GLX προσθέτει ακόμη περισσότερα στοιχεία άνεσης και ασφάλειας, όπως κάμερα 360°, γυάλινη πανοραμική οροφή και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού.

Τον αναλυτικό εξοπλισμό μπορείτε να το δείτε κάνοντας κλικ ΕΔΩ και τα τεχνικά χαρακτηριστικά ΕΔΩ.

Dacia Bigster G-140: Υβριδικό με υγραέριο και μεγάλη αυτονομία

Dacia

Η Audi εξελίσσει σκληροτράχηλο off-road

Audi

Γιατί η Mercedes κάνει στροφή 180 μοιρών;

Mercedes-Benz

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio παίρνουν παράταση ζωής  

Alfa Romeo