Σύνδεση

Featured

Η Suzuki παρουσίασε το ηλεκτρικό e Vitara

Η Suzuki έκανε το πρώτο μεγάλο της βήμα στην ηλεκτροκίνηση, παρουσιάζοντας το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το e VITARA που θα είναι διαθέσιμο με έναν ή με δύο ηλεκτροκινητήρες, με απόδοση 145 και 175 ίππων αντίστοιχα και μπαταρίες 49,0 και 61,0 kWh.

Η παραγωγή του e VITARA θα πραγματοποιηθεί στο εργοστάσιο της Suzuki Motor Gujarat στην Ινδία και προγραμματίζεται να ξεκινήσει την άνοιξη του 2025, με την εμπορική του διάθεση να αρχίζει το καλοκαίρι του ίδιου έτους σε Ευρώπη, Ινδία και Ιαπωνία.

Το νέο e VITARA βασίζεται στο πρωτότυπο μοντέλο «eVX», το οποίο παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Ινδίας τον Ιανουάριο του 2023 και στην JAPAN MOBILITY SHOW τον Οκτώβριο του 2023. Αποτελεί το πρώτο στρατηγικό BEV της Suzuki με παγκόσμια εμβέλεια και έρχεται να συνδυάσει τον εξηλεκτρισμό με τη στιβαρότητα ενός SUV.

Με το σχεδιαστικό θέμα «High-Tech & Adventure», το e VITARA διατηρεί τη στιβαρή και περιπετειώδη φύση ενός SUV, ενώ ενσωματώνει χαρακτηριστικά που αναδεικνύουν την τεχνολογική του υπόσταση.

Το αμάξωμα μήκους 4,275 μέτρα διαθέτει μεγάλους τροχούς και μακρύ μεταξόνιο, τονίζοντας την επιβλητική του παρουσία. Στο εσωτερικό, η οθόνη πολλαπλών ενδείξεων και η κεντρική κονσόλα με τα μοντέρνα πάνελ θυρών προσφέρουν έναν high-tech χαρακτήρα που ταιριάζει στο προφίλ ενός σύγχρονου BEV.

Το e VITARA με 145 και 175 ίππους εξοπλίζεται με έναν αποδοτικό eAxle που ενσωματώνει το μοτέρ και τον inverter, καθώς και μπαταρίες λιθίου-σιδήρου-φωσφόρου (LFP). Αυτές οι μπαταρίες χωρητικότητας 49,0 kWh και 61,0 kWh εξασφαλίζουν υψηλό επίπεδο ασφάλειας και αξιοπιστίας, ενώ επιτρέπουν άμεσες και ομαλές επιταχύνσεις από χαμηλές σε υψηλές ταχύτητες.

Female trailrunner on rock

Το ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης «ALLGRIP-e» χρησιμοποιεί δύο ανεξάρτητα eAxles, ένα στον εμπρός και ένα στον πίσω άξονα, συνδυασμένης ισχύος 175 ίππων. Το σύστημα αυτό προσφέρει ισχυρή απόδοση, ακριβή έλεγχο και βελτιστοποιημένη κατανομή ροπής, κάνοντας το e VITARA ικανό να ανταπεξέλθει σε δύσκολες συνθήκες οδήγησης. Επίσης, διαθέτει λειτουργία Trail, η οποία βελτιώνει την πρόσφυση σε γλιστερά ή δύσβατα εδάφη, ανακατανέμοντας τη ροπή στους τροχούς με την καλύτερη πρόσφυση.

Το e VITARA κατασκευάζεται πάνω στη νέα πλατφόρμα «HEARTECT-e», η οποία είναι ειδικά σχεδιασμένη για BEV. Αυτή η πλατφόρμα είναι ελαφριά και προσφέρει προστασία για τη μπαταρία υψηλής τάσης, ενώ εξασφαλίζει ένα ευρύχωρο εσωτερικό και βελτιστοποιημένη χωρητικότητα μπαταρίας.

Χωρητικότητα μπαταρίας(kWh)4961
Μετάδοση κίνησης2WD2WD4WD
Διαστάσεις
Συνολικό μήκοςmm4,275
Συνολικό πλάτοςmm1,800
Συνολικό ύψοςmm1,635
Μεταξόνιοmm2,700
ΜετατρόχιοΕμπρόςmm1,540
Πίσωmm1,545
Minimum κύκλος στροφήςm5.2
Απόσταση από το έδαφοςmm180
Αριθμός θέσεων 5
Κινητήρας
Μέγιστη ισχύςΣυνολικήkW106128135
ΕμπρόςkW106128128
ΠίσωkW48
Μέγιστη ροπήNm189189300
Σύστημα μετάδοσης
ΤύποςΜονής σχέσης electric drive
Πλαίσιο
ΦρέναΕμπρόςΑεριζόμενοι δίσκοι
ΠίσωΑεριζόμενοι δίσκοι
Ελαστικά
Διάσταση ελαστικών225/55 R18225/55 R18, 225/50 R19
Βάρος
Βάροςkg1,7021,760-1,7991,860-1,899

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Honda Dream Offers για το ZR-V

Honda

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi