Σύνδεση

Featured

Το νέο Nissan Micra αλλάζει σελίδα και θα μπαίνει στην πρίζα

Η Nissan επιστρέφει δυναμικά στις μικρές κατηγορίες με το νέο Micra, που στην έκτη του γενιά ακολουθεί απόλυτα την τάση της ηλεκτροκίνησης.

Το νέο Micra EV λοιπόν, που αναμένεται στην Ελλάδα προς τα τα τέλη της χρονιάς, βασίζεται στην πλατφόρμα AmpR Small που χρησιμοποιείται και στο Renault 5, όμως δεν πρόκειται απλά για ένα παράδειγμα badge engineering. Και αυτό γιατί η Nissan φρόντισε να του δώσει δικό του χαρακτήρα και αυτό είναι κάτι που φαίνεται με την πρώτη ματιά.

Παρόλο που οι διαστάσεις του παραμένουν κοντά στο R5 (μήκος 3,97 μέτρα, πλάτος 1,77, ύψος 1,49), το Micra δείχνει ξεχωριστό. Σχεδιασμένο στο ευρωπαϊκό στούντιο της Nissan στο Λονδίνο, διαθέτει έντονες καμπύλες, LED φώτα ημέρας σε σχήμα κύκλου και αντίστοιχα πίσω φώτα. Οι μαύρες γυαλιστερές λεπτομέρειες στα προστατευτικά των φτερών και στις ποδιές κρύβουν οπτικά το αυξημένο ύψος λόγω της τοποθέτησης της μπαταρίας στο πάτωμα –μια ανάγκη που έχει μεταφραστεί έξυπνα σε στοιχείο της εμφάνισης.

Στο εσωτερικό, η ψηφιακή λογική έχει ισορροπηθεί με λειτουργικότητα. Ο πίνακας οργάνων είναι 7,0 ή 10,0 ιντσών ανάλογα με την έκδοση, το σύστημα infotainment είναι βασισμένο σε Android Automotive με πλήρη πρόσβαση σε Google Maps, Assistant και Play Store, ενώ υπάρχει και υποστήριξη για Android Auto και Apple CarPlay. Το σημαντικό όμως είναι ότι ο κλιματισμός ελέγχεται με φυσικά πλήκτρα – κάτι που στις καθημερινές μετακινήσεις μετράει.

Ακόμη και στη βασική έκδοση, τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι προσεγμένα: Υφασμάτινες επενδύσεις, ωραία υφή στα πλαστικά, ενώ στις πιο πλούσιες εκδόσεις βρίσκουμε δερματίνη, ατμοσφαιρικό φωτισμό με 48 επιλογές χρωμάτων και ηχοσύστημα Harman/Kardon.  

Η γκάμα περιλαμβάνει δύο ηλεκτρικές εκδόσεις. Η βασική αποδίδει 90 kW (122 ίππους), με μπαταρία 40,0 kWh και αυτονομία έως 310 χλμ./ώρα σύμφωνα με το πρότυπο WLTP. Φορτίζει σε ταχυφορτιστή έως 80 kW, με τον συνηθισμένο κύκλο 15-80% να ολοκληρώνεται σε περίπου 30 λεπτά.

Η ισχυρότερη έκδοση έχει 110 kW (150 ίππους) και 245 Nm και μεγαλύτερη μπαταρία 52,0 kWh. Διαθέτει και πρόγραμμα Eco που περιορίζει την ισχύ στους 50 kW για περισσότερη αυτονομία, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 150 km/h. Η DC φόρτιση ανεβαίνει στα 100 kW, αν και ο χρόνος δεν μειώνεται σημαντικά σε σχέση με την μικρότερη έκδοση.

Υπάρχουν τρία επίπεδα ανάκτησης ενέργειας που ρυθμίζονται από paddles στο τιμόνι, καθώς και λειτουργία one-pedal driving για χρήση στην πόλη. Στάνταρ είναι η αντλία θερμότητας για μεγαλύτερη απόδοση το χειμώνα, ενώ υποστηρίζεται και λειτουργία V2L για την τροφοδοσία εξωτερικών συσκευών.

Το Micra θα κατασκευάζεται στο ίδιο εργοστάσιο στη Γαλλία με το Renault 5, κάτι που δείχνει την πρόθεση της Nissan να ανταγωνιστεί στο ίδιο γήπεδο με τα μεγάλα ονόματα της ηλεκτροκίνησης. Οι τιμές δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί, αλλά αναμένεται να κινηθούν κοντά σε εκείνες του R5.  

Τα Audi A1 και Q2 αποσύρονται το 2026

Audi

FIAT: Το Panda με νέο εξοπλισμό και εξαιρετική τιμή

Featured

Το νέο Jeep Avenger 4xe στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει

Featured

Η Peugeot θα έχει και πάλι GTi

Featured