Σύνδεση

Featured

Αυτό είναι (επιτέλους) το νέο Ford Bronco που δίνει πολύ μεγάλη έμφασή στο off road

Μετά από μακρά περίοδο κυοφορίας, teaser επί teaser, διαρροές και φήμες η Ford παρουσίασε τη σύγχρονη εκδοχή ενός από τα πιο κλασικά μοντέλα της, του Bronco, το οποίο για πρώτη φορά θα είναι διαθέσιμο και με πέντε πόρτες.

Η τετραγωνισμένη του εμφάνιση και οι μικροί του πρόβολοι είναι άμεσες αναφορές στο διάσημο πρόγονο, ενώ χαρακτηριστική είναι και η μάσκα στην οποία αναγράφεται με μεγάλα γράμματα η επωνυμία του μοντέλου. H εμφάνισή του κατορθώνει να συνδυάσει το ρετρό με το μοντέρνο, ενώ το ίδιο ισχύει και για το εσωτερικό του. Όπου δεσπόζει η μεγάλη, μέχρι και 12,0 ίντσες, οθόνη του συστήματος infotainment.

Η πεντάθυρη έκδοση έχει στάνταρ μαλακή αναδιπλούμενη οροφή, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής οροφής με τέσσερα αφαιρούμενα πάνελ, τα οποία στο τρίθυρο είναι τρία. Αφαιρούμενες εδώ είναι και οι πόρτες.

[ngg src=”galleries” ids=”5292″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″] 

Ο κορυφαίος κινητήρας είναι ο V6 EcoBoost των 2.700 κυβικών με 310 ίππους και 542 Nm, ο οποίος συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο 10 σχέσεων. Παράλληλα υπάρχει και ο τετρακύλινδρος EcoBoost των 2.300 κυβικών με 270 ίππους, ο οποίος εκτός από το αυτόματο των 10 σχέσεων συνδυάζεται και με χειροκίνητο κιβώτιο 7 σχέσεων, πρωτιά στην κατηγορία, με τη μια σχέση να είναι κοντή.

Η τετρακίνηση είναι στάνταρ και μάλιστα με δύο επιλογές μετάδοσης, με την πιο εξελιγμένη να εναλλάσσεται αυτόματα από το 2H στο 4H. Καρδιά του συστήματος είναι το Terrain Management System με τα G.O.A.T Modes (Goat ήταν το παρατσούκλι του αρχέτυπου Bronco), που συνολικά είναι εφτά, τα Normal, Eco, Sport, Slippery και Sand και με τα Baja, Mud/Ruts και Rock Crawl που προορίζονται για κίνηση εκτός δρόμου.

[ngg src=”galleries” ids=”5293″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″] 

Από κει και πέρα η απόσταση από το έδαφος φτάνει σχεδόν τα 30 εκατοστά, η ανάρτηση μπροστά είναι ανεξάρτητα και η πίσω με άκαμπτο άξονα της DANA (44 AdvanTEK), ενώ της ίδιας εταιρείας είναι και το εμπρός διαφορικό. Οι μεγάλες δυνατότητες off road του Bronco φαίνονται και από τις γωνίες προσέγγισης και διαφυγής του των 29,0 και 33,5 μοιρών, καθώς και από τη δυνατότητά του να περνά από νερό βάθους 86 εκατοστών.

Οι πρώτες παραδόσεις του νέου Ford Bronco θα ξεκινήσουν την ερχόμενη άνοιξη.

[ngg src=”galleries” ids=”5294″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo