Σύνδεση

Audi

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Η Audi παρουσίασε επίσημα τη νέα γενιά του A6 Avant που έχει τον εσωτερικό κωδικό C9 και βασίζεται στην εξελιγμένη πλατφόρμα Premium Platform Combustion (PPC).

Παρόλο που αυτό κατά πάσα πιθανότητα θα είναι το τελευταίο A6 Avant με κινητήρες εσωτερικής καύσης, η σχεδίασή του είναι σύγχρονη, με φροντισμένη αεροδυναμική και εξελιγμένες τεχνολογίες.

Το μήκος του νέου A6 Avant έχει αυξηθεί κατά 6,0 εκατοστά, φτάνοντας τα 4,95 μέτρα, ενώ από την άλλη διατηρήθηκε σε μεγάλο βαθμό η καθιερωμένη αισθητική του μοντέλου. Έτσι οι ομαλές επιφάνειες, οι λιγότερο τονισμένες ακμές και τα νέα OLED φώτα του εξασφαλίζουν μια μοντέρνα εμφάνιση, στην οποία η ανασχεδιασμένη single-frame μάσκα κυριαρχεί μπροστά.

Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα δυναμικά φώτα και το φωτιζόμενο λογότυπο, ενώ ο συντελεστής οπισθέλκουσας μειώθηκε στο 0,25, συμβάλλοντας στη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και το μειωμένο επίπεδο θορύβου.

Το εσωτερικό του νέου A6 Avant ακολουθεί τη λογική και την προσέγγιση του  ηλεκτρικού A6 E-Tron, ενσωματώνοντας προηγμένα ψηφιακά χαρακτηριστικά. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι κυρτός και έχει διαγώνιο 11,9 ιντσών, ενώ η οθόνη του συστήματος infotainment MMI Touch είναι των 14,5 ιντσών. Προαιρετικά, διατίθεται και τρίτη οθόνη 10,9 ιντσών για τον συνοδηγό.

Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών ανέρχεται στα 503 λίτρα (από 565 λίτρα της προηγούμενης γενιάς), λόγω της ενσωμάτωσης της μπαταρίας του ήπια υβριδικού συστήματος (MHEV plus), ενώ με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα φτάνει τα 1.534 λίτρα. Οι φυσικοί διακόπτες έχουν μειωθεί στο ελάχιστο, με τις περισσότερες λειτουργίες να ελέγχονται είτε μέσω αφής ή των φωνητικών εντολών. Παράλληλα, το σύστημα infotainment υποστηρίζει Οver Τhe Αir (OTA) αναβαθμίσεις και πλοήγηση μέσω cloud για on time ενημέρωση για τις κυκλοφοριακές συνθήκες.

Από πλευράς κινητήρων η γκάμα του νέου A6 Avant περιλαμβάνει τρία σύνολα:

  • 2.0 TFSI (204 ίπποι, 340 Nm), αποκλειστικά με κίνηση στους εμπρός τροχούς.
  • 2.0 TDI (204 ίπποι, 400 Nm), με επιλογή quattro.
  • 3.0 TFSI V6 (367 ίπποι, 550 Nm), στάνταρ με quattro και MHEV plus.

Το ήπια υβριδικό σύστημα MHEV plus (48V) περιλαμβάνει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν για την εκκίνηση του κινητήρα και έναν για την ανάκτηση ενέργειας έως 25 kW, βελτιώνοντας την απόδοση και μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου.

Από εκεί και πέρα οι τετρακίνητες εκδόσεις quattro εφοδιάζονται με σύστημα τετραδιεύθυνσης, βελτιώνοντας τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και την ευελιξία στις χαμηλές.

Το Audi A6 Avant θα είναι άμεσα διαθέσιμο για παραγγελίες με τις τιμές του να ξεκινούν στη Γερμανία από τις 58.000 ευρώ. Οι πρώτες παραδόσεις προγραμματίζονται για τα τέλη Μαΐου, ενώ στην Ελλάδα αναμένεται το καλοκαίρι με αισθητά υψηλότερες τιμές.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Honda Dream Offers για το ZR-V

Honda

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo