Σύνδεση

Featured

VW: νέες εκδόσεις φυσικού αερίου TGI, με πολύ χαμηλό κόστος λειτουργίας, για τα Polo και Golf

Η VW, ακολουθώντας τις Seat (Arona και Leon TGI) και Skoda (Octavia G-TEC) η ανακοίνωσε με τη σειρά της τις εκδόσεις φυσικού αερίου (CNG) των Polo και Golf.   

Το Polo 1.0 TGI συνεχίζει με τον κινητήρα τον 1.000 κυβικών και των 90 ίππων αλλά πλέον χάρη στην προσθήκη μιας 3ης δεξαμενής η συνολική χωρητικότητα έχει φτάσει τα 13,9 κιλά (αντιστοιχούν σε 91,5 λίτρα). Έτσι στον κύκλο WLTP η αυτονομία φτάνει τώρα τα 368 χιλιόμετρα, ενώ για να χωρέσει η επιπλέον δεξαμενή φυσικούς αερίου μίκρυνε το ρεζερβουάρ βενζίνης που προσφέρει μία αυτονομία από 100 έως 150 χιλιόμετρα. Αυτό μπορεί να είναι θέμα, λόγω των συχνών ανεφοδιασμών σε αμόλυβδη, καθώς το δίκτυο της Fisikon είναι ακόμα εξαιρετικά περιορισμένο και αναπτύσσεται με πολύ αργούς ρυθμούς.

Στο Golf TGΙ ο μέχρι πρότινος 1.4 TGI αντικαταστάθηκε από τον καινούργιο των 1.500 κυβικών που λειτουργεί με τον κύκλο Atkinson και έχει turbo μεταβλητής γεωμετρίας. Αποδίδει 130 ίππους, οι εκπομπές CO2 του κυμαίνονται από 95 έως 98 γραμμάρια για κάθε 100 χιλιόμετρα και χάρη στην προσθήκη και εδώ μια τρίτης δεξαμενής η συνολική χωρητικότητα σε φυσικό αέριο έχει φτάσει τα 17,3 κιλά (αντιστοιχούν σε 115 λίτρα). Έτσι η αυτονομία με κατανάλωση CNG φτάνει τα 422 χιλιόμετρα, ενώ και εδώ το ρεζερβουάρ βενζίνης είναι σημαντικά μικρότερο και επαρκεί το πολύ για 150 χιλιόμετρα.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo