Η Scout, που ανήκει πλέον στον όμιλο της Volkswagen, παρουσίασε μετά από αρκετά teaser και έπειτα από 44 ολόκληρα χρόνια δύο καινούργια μοντέλα. Πρόκειται για το SUV Traveler και το pick up Terra, που ναι μεν χαρακτηρίζονται ως πρωτότυπα, όμως βρίσκονται πολύ κοντά στα μοντέλα παραγωγής που αναμένονται το 2027.
Και τα δύο βασίζονται σε πλαίσιο τύπου σκάλας, για αντοχή στην απαιτητική off-road χρήση, έχουν άκαμπτο πίσω άξονα και ηλεκτρική αρχιτεκτονική 800V.
Αισθητικά οι επιρροές προέρχονται από τα κλασικά μοντέλα της Scout από τις δεκαετίες του ’60 έως και του ’80. Έτσι χαρακτηρίζονται από γωνίες και ακμές, έχουν μεγάλους τροχούς και αυξημένη απόσταση από το έδαφος που ξεπερνά τα 30 εκατοστά. Και βοηθά ώστε να μπορούν να περάσουν από νερό που ξεπερνά για λίγο τα 90 εκατοστά.


Επίσης τα Traveler και Terra έχουν κοινά σχεδιαστικά στοιχεία, όπως η μαύρη μάσκα με το φωτιζόμενο λογότυπο, οι τετράγωνοι προβολείς με τα οριζόντια φώτα ημέρας, τα μαύρα πλαστικά προστατευτικά, οι προστατευτικές ποδιές και οι μαύρες ζάντες.
Ακολουθούν δηλαδή τη φιλοσοφία της Rivian, στην οποία ο όμιλος Volkswagen έχει συμμετοχή.
Από εκεί και πέρα το Traveler έχει πίσω πόρτα που ανοίγει σε δύο τμήματα και εξωτερική ρεζέρβα που μετακινείται δεξιά. Το Terra έχει πίσω LED φώτα που εκτείνονται στα πλαϊνά της καρότσας, μήκους 1,68 μέτρων, η οποία μπορεί να διαμορφωθεί σύμφωνα με τις ανάγκες του κατόχου και έχει παροχές ηλεκτρικού ρεύματος (2 των 120V και μια των 240V).
Παροχές 120V καθώς και θύρες USB-C υπάρχουν και στον εμπρός χώρο αποθήκευσης (frunk) και των δύο μοντέλων, ενώ στο εσωτερικό τους υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων και μια μεγάλη οθόνη infotainment που δημιουργούν ένα ενιαίο σύνολο.
Χαρακτηριστικό και ολίγον ρετρό είναι και το τιμόνι με τα δύο μπράτσα.
Το ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης περιλαμβάνει δύο ηλεκτροκινητήρες, άρα και τετρακίνηση, που αποδίδουν συνδυαστικά πάνω από 1.355 Nm. Η ισχύς δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί επίσημη, ούτε και η χωρητικότητα της μπαταρίας η οποία όμως, σύμφωνα με τη Scout, θα εξασφαλίζει αυτονομία 563 χιλιομέτρων. Όσο για την επιτάχυνση 0-96 χλμ./ώρα (0-60 μίλια την ώρα) θα ολοκληρώνεται σε 3,5 δεύτερα.
Η γκάμα θα περιλαμβάνει και μια έκδοση με range extender (EREV), με την παραδοσιακή ονομασία Harvester -το αρχέτυπο μοντέλο ονομαζόταν επίσημα International Harvester Scout- που χρησιμοποιεί μικρό κινητήρα βενζίνης ως γεννήτρια για να φορτίζει τη μπαταρία, εξασφαλίζοντας έτσι αυτονομία έως και 805 χιλιομέτρων.
Η διάθεση των Scout Traveler και Terra θα ξεκινήσει το 2027 με τιμή περίπου 60.000 δολάρια (ή 50.000 με επιδότηση).
