Σύνδεση

Featured

Η νέα Mercedes-AMG GLC έχει έως και 680 ίππους

Η Mercedes παρουσίασε τις εκδόσεις AMG της GLC SUV, ενώ στο άμεσο μέλλον θα ακολουθήσουν και αυτές της αντίστοιχης κουπέ.

Πρόκειται για τις AMG GLC 43 και AMG GLC 63 S E Performance, οι οποίες διαφοροποιούνται από τις πιο… ταπεινές εκδόσεις της GLC -τα πιο εμφανή στοιχεία είναι η πιο επιθετική μάσκα και οι αντίστοιχοι προφυλακτήρες- καθώς και μεταξύ του στα σημεία.

Αντίστοιχη είναι η λογική και στο εσωτερικό όπου ξεχωρίζουν τα μπάκετ καθίσματα αλλά και το τιμόνι.

Και στις δύο AMG GLC ο κινητήρας βενζίνης είναι ο γνωστό δίλιτρος υψηλών επιδόσεων της AMG, ο ισχυρότερος της κατηγορίας του παγκοσμίως και ο μόνο με ηλεκτρικό turbo.

Στην ΑMG GLC 43 αποδίδει 421 ίππους, ενώ με άλλους 14 συνδράμει, όποτε χρειαστεί και το ήπιο υβριδικό σύστημα (ΜΗΕV). Η τετρακίνηση είναι στάνταρ όπως και η τετραδιεύθυνση, ενώ ανάρτηση, φρένα και κιβώτιο είναι τα ειδικά εξελιγμένα από την AMG.

Από πλευράς επιδόσεων το 0-100 έρχεται σε 4,8 δεύτερα και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ ώρα.

Η AMG GLC 63 S E Performance είναι plug-in υβριδική με ένα ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων στον πίσω άξονα με αποτέλεσμα η συνδυαστική απόδοση να φτάνει τους 680 ίππους και τα εντυπωσιακά 1.020 Nm.

Η μπαταρία του συστήματος, με τεχνολογία που έρχεται από την ομάδα της F1 της Mercedes, έχει ενεργειακή χωρητικότητα 6,1 kWh, ενώ οι επιδόσεις είναι σε επίπεδα supercar. Και αυτό γιατί το 0-100 είναι υπόθεση μόλις 3,5 δευτερολέπτων και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 275 χλμ./ ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη).

Για την αρχή και όπως συνηθίζει τελευταία η Mercedes η AMG GLC 63 S E Performance θα είναι διαθέσιμη και στην ειδική έκδοση Edition 1.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio παίρνουν παράταση ζωής  

Alfa Romeo

Το Honda Prelude επιστρέφει μετά από ¼ του αιώνα στην Ευρώπη

Featured

Audi TT RS4, το θηρίο που δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή

Audi

Η Opel eξετάζει κινεζικό ηλεκτρικό SUV για την ευρωπαϊκή αγορά

Featured