Σύνδεση

BMW

NEA BMW ΣΕΙΡΑ 5: ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ (ΒΙΝΤΕΟ)

Αυτή είναι λοιπόν και επίσημα η νέα σειρά 5 της BMW, η οποία δεν έχει μεγαλώσει παρά ελάχιστα σε σχέση με την προκάτοχό της που γνωρίζουμε (+36 χιλιοστά, στα 4,94 μέτυρα), που βασίζεται σε ένα καινούργιο πλαίσιο κατασκευασμένο από συνδυασμό χάλυβα και αλουμινίου, που μειώνει το βάρος κατά 100 κιλά και που έχει μια νέα γενιά κινητήρων με μειωμένη κατανάλωση, άρα και αναλογικά χαμηλότερες εκπομπές ρύπων, από 10 έως 12%.

Οπτικά η νέα σειρά 5 αναγνωρίζεται άμεσα ως καινούργια, μιας και οι προβολείς της πλέον έχουν επεκταθεί μέχρι τη μάσκα -στο σημείο αυτό παραπέμπει στην 3άρα- η οποία με τη σειρά της έχει μεγαλώσει ελαφρώς έχει γίνει πιο κάθετη και διαθέτει και ένα χρωμιωμένο περίγραμμα. Το προφίλ ακολουθεί το στυλ της προηγούμενη πιά γενιάς, ενώ φυσικά και υπάρχουν αισθητικές παραπομπές στην κορυφαία λιμουζίνα της μάρκας, την 7άρα.

Η νέα 5άρα μεγάλωσε λίγο και ως προς το πλάτος (+6 χιλιοστά), ενώ όπως προαναφέραμε χάρη στο νέο πλαίσιο αλλά και στις καινούργιες μεθόδους παραγωγής της το συνολικό της βάρος, παρά την έστω και μικρή αύξηση των διαστάσεών της, μειώθηκε κατά περίπου 100 κιλά.

Το νέο αμάξωμα δεν είναι μόνο πιο ελαφρύ είναι και σημαντικά πιο αεροδυναμικό, ενώ ο συντελεστής οπισθέλκουσας της έκδοσης 520d Efficient Dynamics, που είναι μόλις 0,22, ισοφαρίζει την αντίστοιχη τιμή της Mercedes CLA και είναι η κορυφαία ανεξαρτήτως κατηγορίας. Για όλες τις άλλες εκδόσεις της καινιούργιας 5άρας ισχύεi Cd από 0,23 έως και 0,25, τιμές εξίσου εξαιρετικές.

bmw-5-2017-84

Η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει ευθύς εξαρχής 4κύλινδρα και 6κύλινδρα σύνολα βενζίνης και πετρελαίου της νέας γενιάς. Βασική έκδοση diesel θα είναι η 520d των 2.000 κυβικών με 190 άλογα (0-100 σε 7,7 δεύτερα, τελική 237 χλμ./ ώρα), η επίσημη μέση κατανάλωση της οποίας είναι μόλις 4,0 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα. Όσο για τις εκπομπές CO2 της θα είναι 107 γραμμάρια το χιλιόμετρο και στην έκδοσή της Efficient Dynamics που προαναφέραμε μόλις 102.

Η επόμενη έκδοση πετρελαίου είναι η 530d με τον 6κύλινδρο σε σειρά των 3.000 κυβικών, με 265 άλογα και 620 Nm, με 0-100 σε μόλις 5,7 δεύτερα, τελική ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250, μέση κατανάλωση 4,5 λίτρων/ 100 χιλιόμετρα και εκπομπές CO2 119 γραμμαρίων.

Στα σύνολα βενζίνης θα υπάρχουν οι 530i και 540i. H πρώτη κινείται από τον τετρακύλινδρο της μάρκας των 2.000 κυβικών στην εκδοχή του με τα 252 άλογα και αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (0-100 σε 6,2 δεύτερα, τελική 250 χλμ./ ώρα, μέση κατανάλωση 5,5 λίτρα, CO2 126 γραμμάρια). Η δεύτερη από τον 6κύλινδρο σε σειρά των 3.000 κυβικών που αποδίδει 340 άλογα, 35 περισσότερα από την 535i της προηγούμενης πια γενιάς. Εδώ το 0-100 ολοκληρώνεται σε 5,1 δεύτερα, η τελική περιορίζετγαι στα 250, η ελάχιστη μέση κατανάλωση είναι 6,5 λίτρα και οι αντίστοιχες εκπομπές CO2 149 γραμμάρια.

Και οι 4 αρχικά εκδόσεις της νέας 5άρας θα είναι διαθέσιμες και με τετρακίνηση, ενώ την ερχόμενη άνοιξη, η έναρξη των πωλήσεων της νέας 5άρας στη Γερμανία τουλάχιστον θα γίνει στις 11 Φεβρουαρίου του 2017, θα προστεθούν στην γκάμα η 520d Efficient Dynamics, η plug-in υβριδική 530e και η στάνταρ τετρακίνητη Μ550i M Performance με 462 άλογα, που θα αποτελεί και έναν προπομπό της νέας Μ5.

Φυσικά η καινούργια 5άρα θα μπορεί να εξοπλιστεί και με όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφάλειας, υποβοήθησης, άνεσης και διασύνδεσης που υπάρχουν και στην 7άρα, τα οποία μάλικστα για την περίσταση έχουν και διευρυμένες δυνατότητες. Έτσι υπάρχει και ένα σύστημα με κάποιες δυνατότητες ημι- αυτόνομης οδήγησης που επιτρέπει στο αυτοκίνητο να ακολουθεί τα προπορευόμενα με τον έλεγχο μεν αλλά χωρίς την εμπλοκή δε του οδηγού. Το σύστημα αυτό χρεώνεται επιπλέον, ενώ στάνταρ θα είναι το σύστημα πλοήγησης, που φυσικά θα μπορεί να αναβαθμιστεί.

Στο εσωτερικό η οθόνη των 10,25 ιντσών είναι πλέον ελεύθερη γεγονός που επέτρεψε στο ταμπλό να χαμηλώσει, ενώ υπάρχει η δυνατότητα ταυτόχρονης προβολής μέχρι και 6 διαφορετικών λειτουργιών. Διαθέσιμο θα είναι και HUD (Head-up Display) με ανάλυση πλέον 800x400 pixel

Όπως προαναφέραμε η νέα σειρά 5 της BMW με τον εσωτερικό κωδικό G30 θα είναι διαθέσιμη στις αρχές του νέου έτους σε τιμές που δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί αλλά που λογικά δεν θα διαφοροποιούνται αισθητά από τις τρέχουσες.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup