H DBX σίγουρα δεν υπολείπεται σε ισχύ αλλά επειδή πάντα υπάρχουν περιθώρια για κάτι παραπάνω η Aston Martin παρουσίασε την πιο σπορ έκδοσή της με την παραδοσιακή επωνυμία S.
H DBX S λοιπόν αποδίδει 20 ίππους παραπάνω σε σχέση με τη στάνταρ έκδοση, φτάνοντας συνολικά τους 727 ίππους και τα 900 Nm. Το αποτέλεσμα είναι ο χρόνος της για το 0-100 να έχει μειωθεί στα 3,3 δεύτερα την ίδια στιγμή που η τελική της ταχύτητα έχει παραμείνει στα 309 χλμ./ώρα.
Ταυτόχρονα χάρη στην προαιρετική οροφή από ανθρακονήματα μπορεί να μειωθεί το βάρος κατά 18 κιλά, σε συνδυασμό με την απουσία ραγών, ενώ άλλα τόσα κιλά εξοικονομούνται από τους τροχούς από μαγνήσιο.
Από εκεί και πέρα το σύστημα διεύθυνσης έχει γίνει πιο άμεσα, έχουν επιλεγεί άλλα αμορτισέρ και ελατήρια, οι κλίσεις είναι πιο μικρές χάρη στο στάνταρ σύστημα περιορισμού τους, ενώ το σύστημα μετάδοσης μπορεί να κατευθύνει έως και το 50% της διαθέσιμης ροπής στον εμπρός άξονα και έως το 100% στον πίσω.
Το σύστημα πέδησης είναι από κεραμικά με δίσκους διαμέτρου 420 χιλιοστών μπροστά και 390 χιλιοστών πίσω.
Οπτικά η DBS X ξεχωρίζει με την εμφατική, μαύρη μάσκα και τα αεροδυναμικά σχεδιασμένα μαρσπιέ, ενώ επανασχεδιασμένος είναι και ο πίσω προφυλακτήρας μαζί με το διαχύτη. Την εικόνα ολοκληρώνουν οι τετραπλές, οβάλ απολήξεις της εξάτμισης που είναι η μια πάνω από την άλλη.
Στο εσωτερικό οι επενδύσεις είναι συνδυασμός αλκαντάρα και δέρματος, το προαιρετικό ηχοσύστημα είναι της Bower & Wilkins με 23 ηχεία και 1.600 Watt.
Η λίστα παραγγελιών της Aston Martin DBX S έχει ανοίξει και οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται να γίνουν το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς.
