Στη χρήση ανθρακονήματος για την παραγωγή πλαισίων για μοτοσυκλέτες αναμένεται να προσχωρήσει η BMW με το στόχο αυτή της κίνησης να είναι αφενός η μείωση του βάρους και αφετέρου η βελτίωση των δυναμικών χαρακτηριστικών.
Τα πλαίσια αυτά θα κατασκευάζονται από φύλλα ανθρακονήματος συγκολλημένα με ειδική ρητίνη. Πρόκειται για την ίδια τεχνολογία που χρησιμοποιείται για τα πλαίσια των i3 και ι8, ενώ η μείωση του βάρους σε σχέση με ένα αντίστοιχο πλαίσιο από χάλυβα θα φτάνει μέχρι και το 40%. Φυσικά η αρχή θα γίνει από τα κορυφαία μοντέλα της μάρκας, όπως είναι π.χ. η S1000 RR.
Γιάννης Σκουφής
