Σύνδεση

Ducati

Θέση στο βάθρο για τη Ducati και τον Πετρούτσι στην Καταλονία

Ανάμικτα συναισθήματα στους ανθρώπους της Ducati άφησε το Grand Prix της Καταλονίας, έβδομος γύρος του εφετινού MotoGP. Ο μεν Ντανίλο Πετρούτσι ανέβηκε και πάλι, για τρίτη συνεχόμενη φορά, στο βάθρο, ο δε Αντρέα Ντοβιτσιόζο αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τον αγώνα πριν καν ολοκληρωθεί ο 2ος γύρος και ενώ είχε ξεκινήσει περίφημα. Το πλέον θετικό, ότι οι μοτοσυκλέτες από το Borgo Panigale έδειξαν και πάλι ταχύτατες και αξιόπιστες.

Ο Ντόβι έκανε καταπληκτική εκκίνηση με τη Ducati του και από την 5η θέση, στη 2η σειρά του grid, κατάφερε να στρίψει πρώτος στο τέλος της ευθείας. Όμως ένας εμβολισμός από τον απρόσεκτο Χόρχε Λορένθο, στο 2ο μόλις γύρο και πριν καν σταθεροποιηθεί η κατάταξη στους πρωτοπόρους, ανάγκασε τόσο τους δύο αναβάτες όσο και δύο ακόμα που ενεπλάκησαν στο ατύχημα να εγκαταλείψουν πρόωρα τον αγώνα.

Ευνοημένος από αυτήν την εξέλιξη βγήκε ο Μαρκ Μάρκεθ που κατέκτησε ίσως την πιο εύκολη νίκη της καριέρας του ενώ ο Πετρούτσι τράβηξε πάνω του όλο το ενδιαφέρον για τους 22 γύρους που απέμεναν, μετά το συμβάν, καθώς έδωσε επικές μάχες με τους Ρινς και Κουαρταραρό.  Τελικά ο Πετρούξ τερμάτισε στην 3η θέση μετά από συναρπαστικό αγώνα. Πρόκειται για το τρίτο συνεχόμενο βάθρο για τον αναβάτη της Ducati, μετά την 3η θέση στο Λεμάν και τη νίκη στο Μουτζέλο.

Μετά και τον αγώνα στην Καταλονία, ο Ντοβιτσιόζο παραμένει στη 2η θέση του πρωταθλήματος αναβατών με 103 βαθμούς (37 πλέον πίσω από το Μάρκεθ), ενώ ο Πετρούτσι βρίσκεται στην 4η θέση με 98. Η Ducati παραμένει στη 2η θέση στους κατασκευαστές με 131 βαθμούς ενώ η Mission Winnow Ducati είναι πρώτη στις ομάδες με 201.

Επόμενος αγώνας το Grand Prix της Ολλανδίας, στην πίστα του Άσσεν, το τριήμερο 28-30 Ιουνίου.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Γιατί η Mercedes κάνει στροφή 180 μοιρών;

Mercedes-Benz

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio παίρνουν παράταση ζωής  

Alfa Romeo

Το Honda Prelude επιστρέφει μετά από ¼ του αιώνα στην Ευρώπη

Featured

Audi TT RS4, το θηρίο που δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή

Audi