Στην Ευρώπη αλλά και στις άλλες ανεπτυγμένες αγορές αυτού του κόσμους δεν διανοείται κανένας κατασκευαστής να διαθέσει αυτοκίνητο χωρίς αερόσακους ενώ πολλά από τα συστήματα ασφαλείας περιλαμβάνονται στις στάνταρ προδιαγραφές και είναι μέρος του βασικού εξοπλισμού.
Τα παραπάνω όμως δεν ισχύουν παντού και έτσι σε αρκετές αγορές των αναπτυσσόμενων χωρών στην Ασία, την Αφρική ή τη Λατινική Αμερική η όσο το δυνατόν πιο χαμηλή τιμή γράφεται με κεφαλαία και οι αερόσακοι και κατά συνέπεια η ασφάλεια των επιβαινόντων με πολύ μικρά.
Στο βίντεο λοιπόν που ακολουθεί θα δείτε τη δομική πρόσκρουσης από το Latin NCAP -είναι το αντίστοιχο του Euro NCAP στη Λατινική Αμερική- ενός Mitsubishi L200 που δεν διαθέτει κανέναν αερόσακο. Το αποτέλεσμα είναι φυσικά ανατριχιαστικό, με το μεγάλο του «οδηγού» να χτυπά στο τιμόνι και να τίθεται σε κίνδυνο η σωματική του ακεραιότητα. Έτσι η βαθμολογία του L200 δεν θα μπορούσε παρά να είναι μηδέν αστέρiα, κάνοντας σαφές τις πολύ χαμηλές προδιαγραφές ασφαλείας για τα αυτοκίνητα στις αναπτυσσόμενες χώρες.
Η απάντηση της Mitsubishi στον Latin NCAP ήταν πως από τον Φεβρουάριο του 2020 όλα τα L200 θα διαθέτουν τουλάχιστον δύο μπροστινούς αερόσακους. Για λόγους σύγκρισης το νέο Mitsubishi L200 πωλείται στην Ευρώπη με 7 αερόσακους, ESP και πολλά συστήματα υποβοήθησης στο βασικό του εξοπλισμό.
