Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Μύθος οι απώλειες ενέργειας των μπαταριών;

Μια νέα μελέτη της Pickles Automotive Solutions δείχνει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα διατηρούν τη χωρητικότητα της μπαταρίας τους σημαντικά περισσότερο από το αναμενόμενο.

Μετά από 120.000 χλμ., τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εξακολουθούν να έχουν κατά μέσο όρο το 90% της αρχικής τους χωρητικότητας.

Ακόμη και μετά από 40.000 έως 80.000 χιλιόμετρα, η εναπομένουσα χωρητικότητα εξακολουθεί να ανέρχεται στο 95%.

Είναι ενδιαφέρον ότι οι νεότερες μάρκες, όπως η Hyundai και η BYD, είχαν καλύτερες επιδόσεις από την Tesla όσον αφορά τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας.

Τα μοντέλα της Hyundai διατήρησαν κατά μέσο όρο το 99,3% της χωρητικότητάς τους σε ηλικία στόλου 39 μηνών και 29.000 χιλιομέτρων οδήγησης.

Η BYD ήταν στο 98,6% με μέση ηλικία 17 μηνών και 16.000 χιλιομέτρων.

Η Tesla, από την άλλη πλευρά, παρουσίασε την υψηλότερη υποβάθμιση στο 93,3%, με τα οχήματα που δοκιμάστηκαν να έχουν διανύσει κατά μέσο όρο 42.000 χιλιόμετρα και να έχουν ηλικία 27 μηνών.

Παρά τις διαφορές αυτές, τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι μπαταρίες των EV είναι πιο ανθεκτικές από ό,τι συχνά θεωρείται.

Οι απώλειες χωρητικότητας συμβαίνουν πιο αργά και η αντικατάσταση είναι σπάνια απαραίτητη.

Παραδόξως, η συνήθης συμπεριφορά χρήσης, συμπεριλαμβανομένης της περιστασιακής ταχείας φόρτισης και των υψηλών απαιτήσεων ισχύος, δεν έχει αρνητικό αντίκτυπο στη διάρκεια ζωής της μπαταρίας – στην πραγματικότητα, μπορεί να την παρατείνει.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo