Σύνδεση

F1

F1: ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΤΡΟΜΠΟΝΙ ΑΠΟ ΤΗ MERCEDES

Ο ήχος των μονοθεσίων της Φόρμουλα 1 φέτος είναι –για να το πούμε κομψά- αδιάφορος και φυσικά αυτό έχει προβληματίσει όλους ασχολούνται με το σπορ. Από τους παράγοντες μέχρι τους οδηγούς και τους μηχανικούς, από τους οποίους βέβαια περιμένει κανείς τη λύση.

MERCEDES-F1-NEW-EXHAUST-2

Απ’ ότι φαίνεται πάντως η Mercedes βρήκε τη λύση, η οποία δεν δείχνει και πολύ high tech όπως θα περίμενε κανείς, μιας και απλά έχουν διαμορφώσει το τελικό κομμάτι της εξάτμισης σας τρομπόνι, επιλογή που αυξάνει τα dB. Φυσικά κανένας δεν θα ασχοληθεί με το πόσο high tech είναι η λύση αλλά με το πόσο αποτελεσματική, κι απ’ ότι φάνηκε στα δοκιμαστικά του Γκραν Πρι Ισπανίας όπου ο Nico Rosberg εμφανίστηκε κάποια στιγμή με μια τέτοια εξάτμιση στο μονοθέσιό του –ομολογουμένως δείχνει ελαφρώς γελοία– όντως ο ήχος είναι πιο δυνατός και πιο ελκυστικός. Κι αυτό όχι μόνο σε αίσθηση αλλά και με μετρήσεις που έκαναν οι μηχανικοί της Mercedes. Δεν είναι βέβαια στο επίπεδο των περσινών V8 αλλά δεν γίνεται να τα έχεις όλα…

Τώρα αν θα καθιερωθεί η λύση εξάτμιση- τρομπόνι είναι μια άλλη υπόθεση.

Γιάννης Σκουφής

MERCEDES-F1-NEW-EXHAUST-3

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio παίρνουν παράταση ζωής  

Alfa Romeo

Το Honda Prelude επιστρέφει μετά από ¼ του αιώνα στην Ευρώπη

Featured

Audi TT RS4, το θηρίο που δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή

Audi

Η Opel eξετάζει κινεζικό ηλεκτρικό SUV για την ευρωπαϊκή αγορά

Featured