Σύνδεση

Featured

Η τελευταία ατμοσφαιρική Mercedes-AMG GT είναι και η πιο… φαρμακερή!

Όσο προχωράμε προς τον εξηλεκτρισμό, παρά τα προβλήματα και τα ζητήματα που αποδεδειγμένα υπάρχουν, τόσο οι κατασκευαστές, ειδικά οι premium, θα παρουσιάζουν μοντέλα με τις τελευταίες εκδόσεις εμβληματικών κινητήρων τους. Με πολλά κυβικά και με ακόμα περισσότερα άλογα.

Αυτό έκανε και η Mercedes με τον θρυλικό V8 των 6.300 κυβικών της AMG, ο οποίος θα μπει για τελευταία φορά κάτω από το καπό της ειδική έκδοση με την επωνυμία Edition 130Y Motorsport του αγωνιστικού GT3.

H συγκεκριμένη ονομασία προκύπτει από τη συμπλήρωση 130 χρόνων αγωνιστικής εμπλοκής της Mercedes, ενώ για το λόγο αυτό τα χρώματα του αμαξώματος, τα αυτοκόλλητα αλλά και οι επενδύσεις στο εσωτερικό είναι εμπνευσμένα από την θρυλική 300SL W194 του 1954.

Για την περίσταση οι μηχανικοί της AMG εξάντλησαν τις δυνατότητες του V8, αφαίρεσαν τον περιοριστή εισαγωγής αέρα -εννοείται πως δεν υπάρχει ομολογκασιόν- κατόρθωσαν να ανεβάσουν την απόδοσή του στους 680 ίππους και τα 730 Nm.

Φυσικά έχουν γίνει επεμβάσεις και στο αεροδυναμικό πακέτο -η τελική ξεπερνά τα 315 χλμ./ώρα- ενώ όποιος θέλει να αποκτήσει το κύκνειο άσμα του V8 6.3 θα πρέπει να πληρώσει 1.030.000 ευρώ.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo