Σύνδεση

AMG

Mercedes-AMG GT XX Concept: Το μέλλον των επιδόσεων είναι (και επίσημα) ηλεκτρικό

Η Mercedes-AMG περνά σε μια νέα εποχή παρουσιάζοντας το GT XX Concept, ένα πλήρως ηλεκτρικό τετράπορτο κουπέ που ενσωματώνει την αιχμή της τεχνολογίας από το Affalterbach και έχει να επιδείξει πολύ καλές επιδόσεις.

Πρόκειται για το πρώτο πρωτότυπο που βασίζεται στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα AMG.EA, και ταυτόχρονα για τον προάγγελο της επόμενης γενιάς των ηλεκτρικών AMG. Έτσι έχει να επιδείξει περισσότερους από 1.360 ίππους από τρεις συνολικά κινητήρες αξονικής ροής (axial flux), που εξασφαλίζουν τετρακίνηση (AMG Performance 4MATIC+) και τελική ταχύτητα που ξεπερνά τα 360 χλμ./ώρα.

Η διάταξη των κινητήρων -δύο στον πίσω άξονα και ένας μπροστά- εξασφαλίζει μέγιστη ευελιξία και απόδοση, με το εμπρός μοτέρ να ενεργοποιείται μόνο όταν απαιτείται η επιπλέον πρόσφυση. Οι κινητήρες αξονικής ροής (axial flux) έχουν μικρότερο βάρος, μεγαλύτερη πυκνότητα ισχύος και καλύτερη ψύξη σε σχέση με τους συμβατικούς.

Η μπαταρία είναι υψηλής απόδοσης έχει εξελιχθεί από την ίδια την AMG, διαθέτει κυλινδρικά στοιχεία με απευθείας ψύξη μέσω λαδιού, λειτουργεί στα 800+ Volt και μπορεί να εξασφαλίσει 400 χιλιόμετρα αυτονομίας σε μόλις 5 λεπτά φόρτισης με ισχύ φόρτισης 850 kW, τιμή-ρεκόρ για τα υπάρχοντα δεδομένα.

Το αμάξωμα του GT XX συνδυάζει αλουμίνιο, χάλυβα και ανθρακονήματα, έχει συνολικό μήκος 5,20 μέτρα και αεροδυναμικό συντελεστή (Cd) μόλις 0.198. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του είναι η ενεργή μάσκα AIRPANEL, το πλήρως καλυμμένο δάπεδο, οι ζάντες Aero Wheels με τα κινούμενα πτερύγια και ένας εντυπωσιακός πίσω διαχύτη από ανθρακόνημα.

Το design παραμένει πιστό στο DNA της AMG: επιθετικό εμπρός μέρος, μυώδεις θόλοι, χαμηλό προφίλ και φυσικά η μάσκα Panamericana και τα power domes στο καπό, ενώ υπάρχουν και αναφορές στη θρυλική C111.

Στο εσωτερικό κυριαρχεί η αίσθηση αγωνιστικού. Το ταμπλό είναι οδηγοκεντρικό, με μπάκετ καθίσματα από ανθρακονήματα, εξατομικευμένα με 3D εκτύπωση, ζώνες 6 σημείων και δύο μεγάλες οθόνες 26 και 14 ιντσών. Το MBUX υποστηρίζει ειδικές λειτουργίες για τον ηλεκτρικό κινητήρα, ενώ η αισθητική είναι μινιμαλιστική, με εκτεθειμένα καλώδια υψηλής τάσης και υλικά όπως το LABFIBER –ένα οικολογικό «δέρμα» από ανακυκλωμένα αγωνιστικά ελαστικά.

Μία από τις πιο ιδιαίτερες λεπτομέρειες είναι το πίσω MBUX Fluid Light Panel με 700+ LEDs, που προβάλει δυναμικά εφέ, λογότυπα και την κατάσταση φόρτισης. Επιπλέον, τα ηχεία προειδοποίησης για πεζούς είναι ενσωματωμένα στους μπροστινούς προβολείς, προσφέροντας έναν ακόμη πρωτοποριακό συνδυασμό τεχνολογίας και design.

Το Audi TT επιστρέφει ως ηλεκτρικό

Audi

Η Citroen παρουσίασε το νέο C5 Aircross

Citroen

Η Nissan επαναφέρει το θρυλικό King Cab

Featured

Πρώτη γεύση από τη νέα Alfa Romeo Stelvio

Alfa Romeo