Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Τα κινεζικά ηλεκτρικά φρενάρουν από πλευράς πωλήσεων

Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην προώθηση  των ηλεκτρικών τους μοντέλων στην ευρωπαϊκή αγορά, λόγω της επιβολής των αυξημένων δασμών από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Σύμφωνα με στοιχεία της Dataforce, το ποσοστό των κινεζικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων στις ταξινομήσεις έπεσε στο 8,2% τον Οκτώβριο, από 8,5% τον Σεπτέμβριο, συνεχίζοντας την καθοδική πορεία για τέσσερις διαδοχικούς μήνες. 

Οι δασμοί, που εισήχθησαν τον Ιούλιο και έφτασαν έως και το 45% των τιμών εισαγωγής, έχουν περιορίσει την εξέλιξη των Κινέζων κατασκευαστών, με τους οριστικούς δασμούς να τίθενται σε ισχύ στις 30 Οκτωβρίου.

Παρά τις προκλήσεις, η BYD κατάφερε να αυξήσει τις ταξινομήσεις της στις 5.202 μονάδες τον Οκτώβριο, από 1.735 τον Σεπτέμβριο, φτάνοντας συνολικά τις 34.987 μονάδες για το 2024, έναντι 11.182 την ίδια περίοδο το 2023. Η εταιρεία επενδύει στην ενίσχυση της προβολής της μέσω χορηγιών και στρατηγικών συνεργασιών. Αντίθετα, η MG Motor, αν και παραμένει η κορυφαία κινεζική μάρκα στην Ευρώπη, σημείωσε πτώση στις πωλήσεις του MG4 στις 2.780 μονάδες, από 6.269 τον Οκτώβριο του 2023. Παρ’ όλα αυτά, οι συνολικές πωλήσεις της MG στην Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 7% το 2024, φτάνοντας τις 196.556 μονάδες. 

Η ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, συνολικά, παρουσίασε μικρή αύξηση 6,9% στις ταξινομήσεις τον Οκτώβριο, αλλά από την αρχή του έτους οι πωλήσεις παραμένουν μειωμένες κατά 1,7%. Η μείωση επιδοτήσεων, ιδιαίτερα στη Γερμανία, επηρεάζει τη ζήτηση, ενώ εταιρείες όπως η Volkswagen και η Stellantis προσαρμόζουν την παραγωγή τους. Η κατάσταση αυτή δημιουργεί αβεβαιότητα για το μέλλον της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας, καθώς οι προκλήσεις που συνδέονται με την ηλεκτροκίνηση συνεχώς αυξάνονται. 

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo