Φέτος η Mazda γιορτάζει έναν αιώνα επιτευγμάτων και καινοτομιών. Ξεκινώντας ως κατασκευαστής φελλών, η Mazda έγινε στη συνέχεια η μοναδική αυτοκινητοβιομηχανία που μετέτρεψε σε εμπορική επιτυχία τον περιστροφικό κινητήρα, και η μοναδική που κέρδισε το 1991 τον περίφημο αγώνα των 24 ωρών του Le Mans, με αυτοκίνητο εφοδιασμένο με περιστροφικό κινητήρα. Η Mazda αναγέννησε επίσης την κατηγορία των ρόουντστερ με το εμβληματικό «fun-to-drive» MX-5, το οποίο από το 1989 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο κοινό έχει πουλήσει πάνω από εκατομμύριο μονάδες. Πρόσφατα η Mazda παρουσίασε τον Skyactiv-X, του πρώτου στον κόσμο κινητήρα που λειτουργεί με συμβατική ανάφλεξη (με μπουζί) και αυτανάφλεξη λόγω συμπίεσης.
Ο επόμενος αιώνας ξεκινά με το ίδιο καινοτόμο πνεύμα: έτσι στο περίπτερο της στη Γενεύη, αν δεν ακυρωνόταν λόγω κοροναϊού η έκθεση, θα παρουσίαζε το πρώτο ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο μπαταριών της, το ολοκαίνουριο Mazda MX-30. Το μοντέλο, συνδυάζοντας την τεχνολογία ηλεκτροκίνησης e-Skyactiv και τη μοναδική σχεδιαστική φιλοσοφία Kodo, αποδίδει φόρο τιμής στην κληρονομιά των συναρπαστικών σπορ μοντέλων της μάρκας, χάρη στις «freestyle» (με άνοιγμα από την κεντρική κολώνα) πίσω πόρτες του, αλλά και τις λεπτομέρειες της διακόσμησης από φελλό στο εσωτερικό του, που παραπέμπουν στην εποχή των πρώτων ταπεινών βημάτων της μάρκας.
Επίσης θα παρουσίαζε και μοντέλα- σταθμούς από την 100χρονη ιστορία της μάρκα, και φυσικά αυτά της σημερινής της γκάμας.
