Στη Lamborghini Temerario ένας bi turbo V8 συνδυάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες, αποδίδοντας συνολικά 920 ίππους και ανεβαίνοντας σχεδόν ως τις 10.000 σ.α.λ. Κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά σε μοντέλο της διάσημης ιταλικής μάρκας.
Ο ολοκαίνουργιος V8 εξελίχθηκε εξ ολοκλήρου στη Sant’ Agata Bolognese και αποδίδει 800 ίππους από τις 9.000 έως τις 9.750 σ.α.λ., ενώ η ροπή των 730 Nm είναι διαθέσιμη από τις 4.000 έως και τις 7.000 σ.α.λ. Ένας ηλεκτροκινητήρας μεταξύ του V8 και του κιβωτίου ταχυτήτων λειτουργεί ως «booster ροπής», διασφαλίζοντας άμεση απόκριση και ομαλή επιτάχυνση μέχρι το κόκκινο των 10.000 σ.α.λ.
Ο κινητήρας υιοθετεί διάταξη «hot V8», με δύο μεγάλους υπερσυμπιεστές τοποθετημένους στο εσωτερικό του V για βέλτιστη απόδοση και θερμική διαχείριση. Επιπλέον, αξιοποιεί τεχνολογίες από τους αγώνες, όπως flat-plane στρόφαλο που βελτιώνει τη ροή καυσαερίων και παράγει έναν ξεχωριστό ήχο.
Οι μπιέλες τιτανίου μειώνουν το βάρος και τις περιστρεφόμενες μάζες, ενώ οι βαλβίδες με επικάλυψη DLC (Diamond Like Carbon) ενισχύουν την αντοχή, επιτρέποντας στον κινητήρα να λειτουργεί αξιόπιστα ακόμα και πάνω από τις 11.000 σ.α.λ.
Ταυτόχρονα εντυπωσιάζουν και οι επιδόσεις της Temerario: από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα χρειάζεται μόλις 2,7 δευτερόλεπτα και η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 340 χλμ./ώρα.
Η Lamborghini κατάφερε να συνδυάσει την αμεσότητα των παλιών ατμοσφαιρικών V10 της με την ισχύ και τη ροπή ενός σύγχρονου turbo, δημιουργώντας έναν V8 που προσφέρει μια απαράμιλλη οδηγική εμπειρία.
