Αποκάλυψη για το Regera, σημαίνει κυβερνώ στα σουηδικά, της Koenigsegg, που σύμφωνα με την ίδια τη σουηδική εταιρεία έχει «πραγματικό χαρακτήρα Dr. Jekyll και Mr. Hyde».
Η καρδιά του Regera είναι το σύστημα Koenigsegg Direct Drive (KDD), άμεσης μετάδοσης δηλαδή και στο οποίο ο V8 των 5.000 κυβικών της μάρκας συνδυάζεται με συνολικά 3 ηλεκτροκινητήρες και αποδίδουν συνολικά «πάνω από 1.500 άλογα», πάντα με βάση τα λεγόμενα των Σουηδών. Οι δυο ηλεκτροκινητήρες είναι τοποθετημένοι σε καθέναν από τους πίσω τροχούς, ενώ ο τρίτος είναι προσαρμοσμένος στο στροφαλοφόρο, «γεμίζοντας» τα όποια κενά ροπής και παίζοντας ρόλο γεννήτρια αλλά και μίζας.
Η καινοτομία του συστήματος KDD είναι πως η μετάδοση της κίνησης στον πίσω άξονα είναι άμεση, χωρίς την ανάγκη παρεμβολής κιβωτίου, κάτι που σύμφωνα με τους Σουηδούς μειώνει τις απώλειες ενέργειας στη συγκεκριμένη διαδικασία κατά 50%.
Το βάρος του KDD ανέρχεται σε 88 κιλά, που προστίθεται στα υπόλοιπα 1.420 που ζυγίζει το Regera, ενώ από πλευράς επιδόσεων το 0-100 έρχεται σε μόλις 2,8 δεύτερα, το 0-400 ολοκληρώνεται σε μόλις 20 δεύτερα, ενώ η επιτάχυνση από τα 150 στα 250 χλμ./ ώρα δεν διαρκεί περισσότερα από 3,2 δεύτερα.
Το Koenigsegg Regera θα κατασκευαστεί σε μόλις 80 μονάδες, ενώ θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο που το άνοιγμα θυρών και καπό θα είναι πλήρως αυτοματοποιημένο και ελεγχόμενο από την κατάλληλη εφαρμογή για smartphones.
Γιάννης Σκουφής
