Σύνδεση

Featured

KOENIGSEGG REGERA ME 1.500+ ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Αποκάλυψη για το Regera, σημαίνει κυβερνώ…

Αποκάλυψη για το Regera, σημαίνει κυβερνώ στα σουηδικά, της Koenigsegg, που σύμφωνα με την ίδια τη σουηδική εταιρεία έχει «πραγματικό χαρακτήρα Dr. Jekyll και Mr. Hyde».

Η καρδιά του Regera είναι το σύστημα Koenigsegg Direct Drive (KDD), άμεσης μετάδοσης δηλαδή και στο οποίο ο V8 των 5.000 κυβικών της μάρκας συνδυάζεται με συνολικά 3 ηλεκτροκινητήρες και αποδίδουν συνολικά «πάνω από 1.500 άλογα», πάντα με βάση τα λεγόμενα των Σουηδών. Οι δυο ηλεκτροκινητήρες είναι τοποθετημένοι σε καθέναν από τους πίσω τροχούς, ενώ ο τρίτος είναι προσαρμοσμένος στο στροφαλοφόρο, «γεμίζοντας» τα όποια κενά ροπής και παίζοντας ρόλο γεννήτρια αλλά και μίζας.

Η καινοτομία του συστήματος KDD είναι πως η μετάδοση της κίνησης στον πίσω άξονα είναι άμεση, χωρίς την ανάγκη παρεμβολής κιβωτίου, κάτι που σύμφωνα με τους Σουηδούς μειώνει τις απώλειες ενέργειας στη συγκεκριμένη διαδικασία κατά 50%.

Το βάρος του KDD ανέρχεται σε 88 κιλά, που προστίθεται στα υπόλοιπα 1.420 που ζυγίζει το Regera, ενώ από πλευράς επιδόσεων το 0-100 έρχεται σε μόλις 2,8 δεύτερα, το 0-400 ολοκληρώνεται σε μόλις 20 δεύτερα, ενώ η επιτάχυνση από τα 150 στα 250 χλμ./ ώρα δεν διαρκεί περισσότερα από 3,2 δεύτερα.

Το Koenigsegg Regera θα κατασκευαστεί σε μόλις 80 μονάδες, ενώ θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο που το άνοιγμα θυρών και καπό θα είναι πλήρως αυτοματοποιημένο και ελεγχόμενο από την κατάλληλη εφαρμογή για smartphones.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo