H συγκεκριμένη εξέλιξη είναι μάλλον αναμενόμενη, καθώς από τη στιγμή που όπως γράψαμε η Mercedes θα συνεργαστεί με την Geely για την από κοινού εξέλιξη και κατασκευή μικρών κινητήρων και στον κινεζικό όμιλο ανήκει και η Volvο είναι λογικό και η τελευταία να χρησιμοποιεί τα συγκεκριμένα σύνολα.
Αυτό που ξενίζει είναι ότι οι δύο εταιρείες έχουν μια άμεσα ανταγωνιστική γκάμα, αλλά προφανώς αυτό έχει περάσει σε μια δεύτερη μοίρα, όπως προφανώς και η μεταφορά τεχνολογίας από την πλευρά των Γερμανών προς τους Κινέζους. Και αυτό γιατί από όλους προτάσσεται η οικονομία πόρων, που θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν είτε για τη βελτίωση της οικονομικής κατάστασης -η Mercedes καταγράφει ζημιές το τελευταίο χρονικό διάστημα- είτε για τη χρηματοδότηση των επενδύσεων στην ηλεκτροκίνηση.
Το πιθανότερο είναι η συνεργασία Mercedes- Geely -τους κινητήρες θα χρησιμοποιεί και η νεόκοπη Lynk & Co. που στην Ευρώπη θα απευθύνεται σε ένα πιο νεανικό κοινό- θα περιλαμβάνει περισσότερους τους ενός κινητήρες, οι οποίοι θα χρησιμοποιούνται μέχρι και σε μοντέλα της μεσαίας κατηγορίας. Και θα έχουν εξελιχθεί ειδικά για υβριδικά συστήματα κάθε είδους.
Έτσι η επόμενη γενιά της Mercedes GLA -που θα βασίζεται στο νέο πλαίσιο MMA που σχεδιάζεται με έμφαση στη ηλεκτροκίνηση αλλά θα διαθέτει χώρο και για μικρούς σε διαστάσεις κινητήρες εσωτερικής καύσης- θα έχει πιθανότατα ίδιους κινητήρες με το Volvo XC40 κ.ο.κ.
Η Geely είναι ιδιοκτήτρια της Volvo, ενώ με 9,7% των μετοχών είναι ο μεγαλύτερος μεμονωμένος μέτοχος της Daimler, στην οποία ανήκει η Mercedes.
