Η BMW βρίσκεται αυτή την εποχή σε φάση πλήρους ανάπτυξης της ηλεκτροκίνητης γκάμας της, έχοντας στα σκαριά και μία νέα εντελώς καινούργια πλατφόρμα, τη Neue Klasse για τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα.
Σημαντικό κομμάτι των ερευνών της αφορούν και τις μπαταρίες. Η γερμανική εταιρία δοκιμάζει αυτόν τον καιρό νέες κυλινδρικές μπαταρίες, οι οποίες υποστηρίζει ότι θα μπορούν να παρέχουν έως και 30% περισσότερη αυτονομία στα υπάρχοντα ηλεκτρικά μοντέλα της.
Ο Βαυαρός κατασκευαστής θέλει να επανασχεδιάσει από την αρχή τη μορφή της κυψέλης και τη χημεία των μπαταριών του, μεταβαίνοντας σε στρογγυλές κυψέλες σχεδιασμένες ειδικά για χρήση σε οχήματα που βασίζονται στην πλατφόρμα Neue Klasse.
Αυτές οι νέες στρογγυλές μπαταρίες θα αντικαταστήσουν τις πρισματικές κυψέλες που χρησιμοποιεί αυτή τη στιγμή η BMW. Η εταιρία υποστηρίζει ότι θα έχουν διάμετρο 46 χιλιοστών και δύο διαφορετικά διαθέσιμα ύψη, ανάλογα με το αυτοκίνητο που θα εφαρμόζονται.
Οι μπαταρίες αυτές θα περιέχουν περισσότερο νικέλιο στην πλευρά της καθόδου, ενώ θα μειωθεί η ποσότητα κοβαλτίου που χρησιμοποιείται. Στην πλευρά της ανόδου θα αυξηθεί η περιεκτικότητα σε πυρίτιο. Όλες αυτές οι αλλαγές θα οδηγήσουν σύμφωνα με την BMW σε μία αύξηση 20% της ενεργειακής πυκνότητας της μπαταρίας.
